Beantwoord

Openen factuur niet in te zien

  • 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Ik kan in de app de factuur v 16 mrt niet openen. Alle andere facturen uit perioden ervoor wel. Ook factuur mailen, werkt niet. Bijlage blijft leeg.
Graag oplossing!
icon

Beste antwoord door Sam- 25 maart 2016, 10:36

Hoi NellekeDH,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf voorstelt aan ons. Dit kan in het voorstel topic. ;)

Wat vreemd dat je de factuur niet in kon zien. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Heb je al geprobeerd om de factuur via My T-Mobile te bekijken in plaats van via de app? Als ik inlog op jouw My T-Mobile dan lukt het me wel om de factuur te downloaden en in te zien. Mocht je nog steeds problemen ervaren met het inzien van de factuur via de app dan wil ik je vragen om de applicatie één keer volledig te verwijderen van je toestel en opnieuw te downloaden + installeren. Hiermee zou het opgelost moeten worden.

Jouw laatste factuur ziet er trouwens net wat anders uit dan normaal door de wijziging die onlangs heeft plaatsgevonden. Mocht je de factuur niet duidelijk vinden dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Je kan natuurlijk ook bij ons terecht als je nog aanvullende vragen hebt. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi NellekeDH,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf voorstelt aan ons. Dit kan in het voorstel topic. ;)

Wat vreemd dat je de factuur niet in kon zien. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Heb je al geprobeerd om de factuur via My T-Mobile te bekijken in plaats van via de app? Als ik inlog op jouw My T-Mobile dan lukt het me wel om de factuur te downloaden en in te zien. Mocht je nog steeds problemen ervaren met het inzien van de factuur via de app dan wil ik je vragen om de applicatie één keer volledig te verwijderen van je toestel en opnieuw te downloaden + installeren. Hiermee zou het opgelost moeten worden.

Jouw laatste factuur ziet er trouwens net wat anders uit dan normaal door de wijziging die onlangs heeft plaatsgevonden. Mocht je de factuur niet duidelijk vinden dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Je kan natuurlijk ook bij ons terecht als je nog aanvullende vragen hebt. We helpen je graag verder!

Reageer