Beantwoord

Openstaand bedrag

• 9 juli 2019
  • 2 reacties
  • 520 Bekeken

Goede avond

Ik heb een regeling voor mijn openstaande vacaturen, maar deze is om de een of andere reden terug geboekt, en wegens een sterf geval in de familie heb ik niet eerder de kans gekregen om erop te reageren, maar ik kan nu echt niet afgesloten worden en wil dus alsnog de regeling voort zetten.. ik vindt het een zeer vervelende situatie en hoop tot jullie er begrip voor kunnen tonen en alsnog de regeling willen voortzetten.

Mvg s.mulkens
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 juli 2019, 09:06

Hoi Shiirke1990,

Ook vanuit mij allereerst gecondoleerd! Heel veel sterkte gewenst in een moeilijke periode.

Wat betreft de betaling, geen zorgen: als jij het bedrag wat nu openstaat bij "Betalingsachterstand", dus de € 77,89, dan zul je niet worden afgesloten hoor! De andere helft van de betalingsregeling staat nog op 22 juli 2019, dus de betalingsregeling loopt dan gewoon nog door!

Laat je het weten als ik je nog ergens mee kan helpen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @shiirke1990,

Allereerst heel veel sterkte met het verlies voor jou en jouw familie. Ik begrijp dat je er zeker nu niet op zit te wachten dat zaken mis lopen. Dit is echter een klant helpt klant forum. Webcare leest mee en reageert doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Mocht dit te lang duren, dan is het raadzaam om via telefoon of chat contact op te nemen. Gegevens hiervoor kun je vinden onderaan de pagina achter deze link.

Om een reactie via het forum te versnellen kun je jouw klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel. Zo kan webcare je sneller helpen, doordat ze daarmee je gegevens erbij kunnen pakken. Je vindt dit profiel rechts bovenaan deze pagina via de gekleurde cirkel met in jou geval een S erin.

Mochten we je verder nog kunnen helpen, laat het dan gerust weten. Sterkte.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Shiirke1990,

Ook vanuit mij allereerst gecondoleerd! Heel veel sterkte gewenst in een moeilijke periode.

Wat betreft de betaling, geen zorgen: als jij het bedrag wat nu openstaat bij "Betalingsachterstand", dus de € 77,89, dan zul je niet worden afgesloten hoor! De andere helft van de betalingsregeling staat nog op 22 juli 2019, dus de betalingsregeling loopt dan gewoon nog door!

Laat je het weten als ik je nog ergens mee kan helpen?

Reageer