Beantwoord

Openstaand bedrag

• 24 januari 2020
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Ik heb op 16 januari een betalingsregeling getroffen voor de maandfacturen van november en december 2019. Dit was het volledige openstaande bedrag op dat moment. De eerste termijn wordt eind deze maand afgeschreven. Nu ontving ik vandaag een email voor de nieuwe factuur januari. Hierop staat € 0 en dat er niets wordt afgeschreven. Ik dacht huh dus ik ben gaan inloggen en daar stond opeens een openstaand bedrag van €124. En daaronder wel gewoon mijn lopende betalingsregeling. Bij het openstaand bedrag staat betaal nu voorkom blokkade van de simkaart etc. Maar ik snap het niet want deze maand hoort gewoon januari en de eerste termijn afgeschreven te worden. Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen je hoeft je geen zorgen te maken. Maar dat doe ik dus wel als mijn factuurbedrag voor januari 0 bedraagt en er opeens een openstaand bedrag staat. 

icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2020, 11:15

Hi @Ela27 

Het is bij ons bekend dat er een foutieve factuur e-mail notificatie is verstuurd. Dit komt doordat de factuur te vroeg is vrijgegeven (het factuur proces was nog niet afgerond) en daardoor wordt in de notificatie een bedrag van 0 EUR vermeld. Je kan dit als niet verzonden beschouwen en de juiste factuur zou uiterlijk volgende beschikbaar moeten zijn op My T-Mobile. 

Excuses voor de verwarring!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ela27 

Het is bij ons bekend dat er een foutieve factuur e-mail notificatie is verstuurd. Dit komt doordat de factuur te vroeg is vrijgegeven (het factuur proces was nog niet afgerond) en daardoor wordt in de notificatie een bedrag van 0 EUR vermeld. Je kan dit als niet verzonden beschouwen en de juiste factuur zou uiterlijk volgende beschikbaar moeten zijn op My T-Mobile. 

Excuses voor de verwarring!

Reageer