Beantwoord

Openstaande bedrag betaalt nog steeds een blokkade

• 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Ik heb een bericht gekregen dat mijn simkaart is geblokkeert en of ik het openstaande bedrag wilde voldoen. Dit heb ik gedaan en ben nog steeds geblokkeert.
ik weet dat ik een betalingsregeling heb staan maar kan nergens op my t-mobile een overzicht vinden van die betalingsregeling.
en waarom staat dat bedrag niet erbij bij openstaande rekening.
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2019, 13:17

Hey,

Er kan natuurlijk altijd wat tijd zitten tussen het betalen van het openstaande bedrag en de verwerking in ons systeem, dit gebeurt niet per direct. Ik zie dat we alle betalingen ondertussen hebben ontvangen en de betaling is er vanochtend afgehaald. Als je nog geen service hebt, dan kun je even jouw toestel opnieuw opstarten en dan zou het weer moeten werken!

Als je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey,

Er kan natuurlijk altijd wat tijd zitten tussen het betalen van het openstaande bedrag en de verwerking in ons systeem, dit gebeurt niet per direct. Ik zie dat we alle betalingen ondertussen hebben ontvangen en de betaling is er vanochtend afgehaald. Als je nog geen service hebt, dan kun je even jouw toestel opnieuw opstarten en dan zou het weer moeten werken!

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Reageer