Beantwoord

Openstaande betaling

  • 24 april 2017
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik heb net via de chat een medewerker een vraag gesteld, maar na 10 minuten kreeg ik de melding dat het gesprek naar mijn mail werd gestuurd. Ik heb nog geen antwoord over mijn vraag? niet netjes! nu zit ik weer te wachten want via het telefoonnummer krijg ik ook geen medewerker aan de lijn
icon

Beste antwoord door David 25 april 2017, 15:43

Hey Lauwrina,

Zo te zien is het gister dan toch nog gelukt om een collega te spreken! 🙂 Zij heeft je verder geholpen met de openstaande facturen en de blokkade voor je verwijderd. Het klinkt vrij lullig, maar er was €0,01 te weinig overgemaakt, dus de betaling was nog niet volledig. Aangezien het waarchijnlijk langer duurt voor jou om de betaling te verwerken, heb ik dit enorme bedrag vergoed, zodat er niet alsnog een blokkade op het abonnement komt en eventuele administratiekosten.

Hopelijk is het zo helemaal naar tevredenheid opgelost, maar als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Lauwrina,

Zo te zien is het gister dan toch nog gelukt om een collega te spreken! 🙂 Zij heeft je verder geholpen met de openstaande facturen en de blokkade voor je verwijderd. Het klinkt vrij lullig, maar er was €0,01 te weinig overgemaakt, dus de betaling was nog niet volledig. Aangezien het waarchijnlijk langer duurt voor jou om de betaling te verwerken, heb ik dit enorme bedrag vergoed, zodat er niet alsnog een blokkade op het abonnement komt en eventuele administratiekosten.

Hopelijk is het zo helemaal naar tevredenheid opgelost, maar als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer