Beantwoord

Openstaande factuur betaald en toch geblokkeerd

• 28 januari 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Klanten service is niet bereikbaar. 
3 uur in de wacht gestaan niemand neemt op. Middag rond 12 uur had een mailtje gekregen van meneer van der Plas dat ik mijn betalingsachterstand betaald en nu word ik mijn Sim geblokkeerd. 

Hoe ga die oplossen ?

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 09:12

Hi @kalunchan170 

Door het grote onderhoud dat heeft plaatsgevonden zijn een aantal betalingen niet verwerkt, maar dat is nu inmiddels opgelost. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben je hebt namelijk geen blokkades meer.

Laat je even weten of het is gelukt? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @kalunchan170  Welkom in de community!.

Hoe is je achterstand betaald? 
Hier kan je meer informatie lezen over de verwerkingstijd van betalingen.

Is er met IDeal betaald start dan na een uur je telefoon even opnieuw op!

Je maakt dan opnieuw contact met de provider en dat kan helpen,

MVG.

Voor s’middag rond 12 uur had ik met iDeal betaald op mijn T-mobile en nu staat nog niet betaald en half uur geleden krijg ik een messenger van blokkeren op mijn sim 

Reputatie 7
Badge +20

@kalunchan170 Sorry dan moet je helaas tot morgenochtend wachten want er is nu geen moderator meer.

Ik geef het wel even door zodat je als alles klopt je morgenochtend weer verbinding kan maken. 
Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kalunchan170 

Door het grote onderhoud dat heeft plaatsgevonden zijn een aantal betalingen niet verwerkt, maar dat is nu inmiddels opgelost. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben je hebt namelijk geen blokkades meer.

Laat je even weten of het is gelukt? 

Reageer