Beantwoord

Opgelicht FMTSC betalingen

• 8 januari 2021
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Ongetwijfeld hebben jullie veel van dit issue al gehoord...en ja het gaat dus over FTMSC mobiel betalingen. De afgelopen 4/5 maanden heb ik blauw betaald aan deze grap.... Dit klopt helemaal niet want zeker in het afgelopen jaar heb ik zeer en zeer weinig gebruik gemaakt van mijn telefoon.... Bellen en mailen doe ik zelf via mijn thuis internet.... Zelf heb ik ook wat rond gekeken in de andere forum over hoe ik mijn kosten terug kan krijgen... Maar jullie antwoord is heel mager....dus met 'ja we zouden een onderzoek moeten starten hieraan!' 

Jammer dit! Ik sta net op het punt om mijn abo te verlengen met nog 2 jaar... Maar hierdoor ga ik toch afscheid moeten nemen van Tmobile..

icon

Beste antwoord door CrisTien 8 januari 2021, 10:51

Goedemorgen @Thomas setiadi 

Helaas ben je niet de eerste en laatste die te maken heeft met deze oplichting.

Alles maar klakkeloos aanklikken kan niet meer tegenwoordig  je bent snel via site/mails of Facebook ongewenst lid .😡 als je niet oppast.

Gelukkig kan je er zelf veel aan doen om dit in de toekomst te voorkomen 

Je kan Hier meer lezen wat er aan te doen is, en waarom T-Mobile dit soort oplichting niet kan blokkeren. Lees alles even goed door en blokkeer heel snel de betaaldiensten FMTSC in je my T-Mobile account.

Vraag mij wel af waarom je niet eerder aan de bel hebt getrokken als je al maanden betaald?!☺️

Succes!

Groetjes

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Thomas setiadi 

Helaas ben je niet de eerste en laatste die te maken heeft met deze oplichting.

Alles maar klakkeloos aanklikken kan niet meer tegenwoordig  je bent snel via site/mails of Facebook ongewenst lid .😡 als je niet oppast.

Gelukkig kan je er zelf veel aan doen om dit in de toekomst te voorkomen 

Je kan Hier meer lezen wat er aan te doen is, en waarom T-Mobile dit soort oplichting niet kan blokkeren. Lees alles even goed door en blokkeer heel snel de betaaldiensten FMTSC in je my T-Mobile account.

Vraag mij wel af waarom je niet eerder aan de bel hebt getrokken als je al maanden betaald?!☺️

Succes!

Groetjes

Reageer