Beantwoord

Opheffen blokkade

  • 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Heb me betaling gedaan maar heb al 1 dag lang een blokade. Waarom komt er geen automatisch incasso
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 15:43

Hi Yunus013,

Zo te zien is alles al gelukt met behulp van mijn collega. We hebben het geld vandaag geïncasseerd en je hebt op het moment niets meer openstaan qua betalingen en dus ook geen blokkades meer op jouw abonnement.

Ik zag overigens dat onze Klantexpert Kaassausje je ook al erop had gewezen, dat het niet de bedoeling is dat je meerdere topics voor één vraag aanmaakt. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op, dus het helpt ook niet om vragen dubbel te stellen. Mocht je twijfelen of iets is toegestaan, controleer dan de huisregels even.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yunus013,

Zo te zien is alles al gelukt met behulp van mijn collega. We hebben het geld vandaag geïncasseerd en je hebt op het moment niets meer openstaan qua betalingen en dus ook geen blokkades meer op jouw abonnement.

Ik zag overigens dat onze Klantexpert Kaassausje je ook al erop had gewezen, dat het niet de bedoeling is dat je meerdere topics voor één vraag aanmaakt. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op, dus het helpt ook niet om vragen dubbel te stellen. Mocht je twijfelen of iets is toegestaan, controleer dan de huisregels even.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer