Beantwoord

opheffen blokkade

• 4 mei 2020
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren een mail gekregen dat er een blokkade op mijn internet, uitgaande gesprekken en sms geplaatst was. Ik heb meteen via de iDeal knop in de mail het achterstallige bedrag betaald. Dit was gisteravond. Normaliter moet binnen een uur de blokkade er af zijn. Dit is niet het geval. Op my t-mobile staan de bedragen op betaald. Er staat nog een bedrag open, maar die is van de betalingsregeling en hoeft pas 13 mei voldaan te worden.

Graag zie ik dat mijn blokkade verwijderd wordt, aangezien dit binnen het uur al zou gebeuren zoals benoemd in de mail die ik kreeg toen ik betaald had. Telefoon is al twee keer aan en uit gezet.

alvast bedankt.

mvg Linda 

icon

Beste antwoord door David 4 mei 2020, 09:44

Hi Linda,

Goed dat je het even laat weten! Ik heb het gelijk nagekeken en zie dat nu inderdaad alleen de termijn van 13 mei open staat en de rest voldaan is. Op dit moment staat er ook geen blokkade meer op jouw telefoon, behalve die je krijgt bij het aangaan van een betalingsregeling. Als het goed is zou alles alweer moeten werken, maar start anders toch nog even het toestel opnieuw op.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je, Linda!

PS: Ik heb jouw klantnummer uit het bericht verwijderd, omdat dit een openbare Community is. Plaats dus geen gegevens in openbare berichten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Linda,

Goed dat je het even laat weten! Ik heb het gelijk nagekeken en zie dat nu inderdaad alleen de termijn van 13 mei open staat en de rest voldaan is. Op dit moment staat er ook geen blokkade meer op jouw telefoon, behalve die je krijgt bij het aangaan van een betalingsregeling. Als het goed is zou alles alweer moeten werken, maar start anders toch nog even het toestel opnieuw op.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je, Linda!

PS: Ik heb jouw klantnummer uit het bericht verwijderd, omdat dit een openbare Community is. Plaats dus geen gegevens in openbare berichten!

Hoi David,

ik zie nu inderdaad dat de blokkade opgeheven is. Ik had dit echter al na een uur verwacht, vandaar dat ik even aan de bel trok! Maar bedankt voor je respons, alles werkt inderdaad weer!

mvg Linda 

Reageer