Beantwoord

Opheffen blokkade na betaling

• 26 mei 2017
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb woensdag 24 mei via een internetoverboeking mijn achterstallige factuur betaald. Deze overboeking is gedaan door mijn zoon via zijn rekeningnummer onder vermelding van mijn mobiel nummer en klantnummer. Wanneer wordt mijn blokkade opgeheven?
icon

Beste antwoord door Thalina 29 mei 2017, 11:33

Hoi Halffje37,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie in het systeem dat de blokkades op 26/05 rond 20:20 uur zijn verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt? Ik hoop dat je de afgelopen dagen in ieder geval lekker hebt genoten van het mooie weer! 🆒

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +9
Hoi Halffje37, welkom op het T-Mobile forum!

In dat geval wordt de blokkade binnen 3 werkdagen verwijderd. Ik weet niet of woensdag meegerekend wordt (ligt immers aan de tijd) maar afgelopen donderdag en vandaag zijn het bij T-Mobile vrije dagen. Dat betekent dat rond dinsdag of woensdag de blokkade verwijderd zou moeten zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Halffje37,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie in het systeem dat de blokkades op 26/05 rond 20:20 uur zijn verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt? Ik hoop dat je de afgelopen dagen in ieder geval lekker hebt genoten van het mooie weer! 🆒

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer