Beantwoord

opheffen blokkade na betaling

  • 29 april 2021
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Ik heb gisteren mijn factuur betaald, alleen is er daardoor zelfs een blokkade ontstaan, waarschijnlijk omdat het niet op tijd verwerkt is. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 29 april 2021, 14:07

Beste @Mohamedelkk 

Hier kan je meer lezen over betalen en blokkades en de tijdsduur van overmaken per betaal optie 

https://www.t-mobile.nl/betalen 

Succes!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mohamedelkk 

Had je het bedrag dan handmatig via internetbankieren betaald? Dan is de verwerkingstijd 2 werkdagen en via IDEAL is het bedrag binnen een uur verwerkt.

Ik heb het bedrag handmatig betaald inderdaad ja. Maar op de site stond wel dat me factuur verwerkt was, en juist daarna kreeg ik een melding van een blokkade

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Mohamedelkk 

Hier kan je meer lezen over betalen en blokkades en de tijdsduur van overmaken per betaal optie 

https://www.t-mobile.nl/betalen 

Succes!

Reageer