Beantwoord

oplichting sms

  • 16 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Ben een keer gecompenseerd
maar er is nog 25 Eur.
te goed en wordt ook niet meer verrekent met het maandverdrag.
jullie zouden het compenseren met de volgende maanden.
Graag een reactie op dit bericht.
icon

Beste antwoord door Mitch 17 oktober 2017, 13:46

Hoi Moncorry,



Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Wat ik zie is dat er op 23/06 een onderzoek is gestart vanwege onterecht in rekening gebrachte kosten omtrent betaalde sms-diensten. Op 25/07 is er een e-mail verstuurd. Daarin is gecommuniceerd dat er een creditnota van €28,00 is aangemaakt voor de periode 22/05 -19/06. Ook is er een blokkade geplaatst op betaalde sms-diensten.



Zowel de factuur van 21/08 en 19/09 is hiermee verrekend. Op dit moment is er nog €14,02 dat verrekend wordt met komende facturen. In My T-Mobile zie je wel het factuurbedrag, maar op de factuur zelf zie je de verrekening. Er is voor de afgelopen twee facturen geen bedrag afgeschreven.



Zoals ik het zie staat alles goed. Geen zorgen dus!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Moncorry,

Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Wat ik zie is dat er op 23/06 een onderzoek is gestart vanwege onterecht in rekening gebrachte kosten omtrent betaalde sms-diensten. Op 25/07 is er een e-mail verstuurd. Daarin is gecommuniceerd dat er een creditnota van €28,00 is aangemaakt voor de periode 22/05 -19/06. Ook is er een blokkade geplaatst op betaalde sms-diensten.

Zowel de factuur van 21/08 en 19/09 is hiermee verrekend. Op dit moment is er nog €14,02 dat verrekend wordt met komende facturen. In My T-Mobile zie je wel het factuurbedrag, maar op de factuur zelf zie je de verrekening. Er is voor de afgelopen twee facturen geen bedrag afgeschreven.

Zoals ik het zie staat alles goed. Geen zorgen dus!