Beantwoord

Oude facturen opvragen

• 21 mei 2016
  • 1 reactie
  • 709 Bekeken

Hallo,

Ik begrijp dat het opvragen van oude facturen via het forum mogelijk is. Helaas mis ik de eerste 4 maanden van 2014 en vroeg ik me af of dit alsnog toegestuurd kan worden, hetzij per email of post. Via Mijn T-mobile is het me niet gelukt omdat ik maar tot eind 2014 mijn facturen kan inzien.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2016, 09:17

Hoi Ugurr,

Welkom op ons forum! :)

Het klopt inderdaad dat je de facturen tot 2 jaar terug kunt inzien op je My T-Mobile. We kunnen wel een kopie versturen van je oudere facturen, maar hier zitten wel enige kosten aan verbonden. Op jouw prijslijst kun je onder het kopje T-Mobile Diensten de kosten terugvinden. Ik stuur je een privébericht met wat meer informatie en wat gegevens die we van jou nodig hebben.

Hopelijk zie ik je reactie dan ook spoedig in mijn inbox belanden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ugurr,

Welkom op ons forum! :)

Het klopt inderdaad dat je de facturen tot 2 jaar terug kunt inzien op je My T-Mobile. We kunnen wel een kopie versturen van je oudere facturen, maar hier zitten wel enige kosten aan verbonden. Op jouw prijslijst kun je onder het kopje T-Mobile Diensten de kosten terugvinden. Ik stuur je een privébericht met wat meer informatie en wat gegevens die we van jou nodig hebben.

Hopelijk zie ik je reactie dan ook spoedig in mijn inbox belanden!

Reageer