Beantwoord

Oude facturen opvragen

• 3 april 2017
  • 3 reacties
  • 649 Bekeken

Hai hai, ik zou graag mijn oude facturen via de mail ontvangen die ik niet meer kan zien op my t-mobile. Is dit mogelijk? Het gaat om de periode april 2014 tot en met april 2015. Zouden jullie mij die kunnen mailen? Ik hoor het graag!

Hartelijke groet, Arwen Offenberg
icon

Beste antwoord door David 4 april 2017, 14:22

Hey Arwen,

Dit is zeker mogelijk, maar er zitten wel kosten aan verbonden. Heb je de gehele factuur, inclusief specificatie, nodig of alleen het voorblad?

Ik heb even de tarievenlijst van jouw abonnement, Stel Samen & Stel Bij, erbij gepakt. Voor oudere facturen betaal je per factuur (alleen voorblad) €2,54 en €5,08 voor de uitgebreide versie. Het is dus aan jou welke versie je zou willen en deze versturen we dan per post, omdat het via de e-mail niet mogelijk is. Het is sowieso aan te raden om via My T-Mobile de facturen te downloaden vanaf nu, dan heb je deze sowieso bij de hand. Deze facturen worden tot 24 maanden terug getoond op My T-Mobile. Oudere facturen moeten dan in ons archief worden opgespoord en per post verzonden, vandaar ook de kosten.

We horen graag van je welke variant van de facturen je nodig hebt en zorgen dan dat deze zo spoedig mogelijk opgestuurd worden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Arwen,

Dit is zeker mogelijk, maar er zitten wel kosten aan verbonden. Heb je de gehele factuur, inclusief specificatie, nodig of alleen het voorblad?

Ik heb even de tarievenlijst van jouw abonnement, Stel Samen & Stel Bij, erbij gepakt. Voor oudere facturen betaal je per factuur (alleen voorblad) €2,54 en €5,08 voor de uitgebreide versie. Het is dus aan jou welke versie je zou willen en deze versturen we dan per post, omdat het via de e-mail niet mogelijk is. Het is sowieso aan te raden om via My T-Mobile de facturen te downloaden vanaf nu, dan heb je deze sowieso bij de hand. Deze facturen worden tot 24 maanden terug getoond op My T-Mobile. Oudere facturen moeten dan in ons archief worden opgespoord en per post verzonden, vandaar ook de kosten.

We horen graag van je welke variant van de facturen je nodig hebt en zorgen dan dat deze zo spoedig mogelijk opgestuurd worden!
Hai David, top je snelle reactie! Ik zou graag de facturen van 2015 ontvangen van jan, feb, maart en april. Alleen voorblad is voldoende! Hoe regelen we dat verder? Groetjes Arwen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arwen,

Graag gedaan! 🙂 Ik heb jouw verzoek direct doorgezet naar de afdeling die over deze verzoeken gaat. Zij zullen jouw facturen dan zo spoedig mogelijk opzoeken in onze database en deze worden dan binnenkort naar jou verstuurd. Verder hoef jij dus niets te regelen! ;)

Mochten we je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer