Beantwoord

Oude facturen opvragen

• 5 juli 2018
  • 4 reacties
  • 1227 Bekeken

Is het mogelijk om oude factuurs op te vragen? Zoja hoe? Ik kan alleen maximaal 2 jaar terug gaan
icon

Beste antwoord door David 6 juli 2018, 12:18

Hoi Mohamed1292,

Dit is zeker mogelijk en dat kan via ons! 🙂

Het klopt inderdaad dat je tot 24 maanden geleden je facturen kunt inzien en downloaden. Facturen ouder dan 24 maanden moeten speciaal worden opgezocht en per post verstuurd. Hier zitten dus wel kosten aan verbonden. Deze kosten zijn afhankelijk van de facturen die je wilt opvragen. Ik heb voor het voorbeeld even de prijs erbij gepakt van een factuur van juni 2016 (dat is 25 maanden geleden). Toen had je een abonnement met deze prijslijst. Voor een kopie van deze factuur betaal je dan €5,08. Voor facturen van nóg oudere abonnementen vind je hier alle prijslijsten.

Aan de hand van de hoeveelheid facturen die je zou willen hebben (en bijbehorende prijsplannen), kun je dan een berekening maken van de kosten. Als je hier een beetje hulp bij nodig hebt, dan horen we graag welke facturen je zou willen ontvangen.

Hopelijk is het voor nu in ieder geval duidelijk? Als je weet welke facturen je wilt hebben, gaan we dat regelen en als je nog vragen hebt, horen we het ook graag! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mohamed1292,

Dit is zeker mogelijk en dat kan via ons! 🙂

Het klopt inderdaad dat je tot 24 maanden geleden je facturen kunt inzien en downloaden. Facturen ouder dan 24 maanden moeten speciaal worden opgezocht en per post verstuurd. Hier zitten dus wel kosten aan verbonden. Deze kosten zijn afhankelijk van de facturen die je wilt opvragen. Ik heb voor het voorbeeld even de prijs erbij gepakt van een factuur van juni 2016 (dat is 25 maanden geleden). Toen had je een abonnement met deze prijslijst. Voor een kopie van deze factuur betaal je dan €5,08. Voor facturen van nóg oudere abonnementen vind je hier alle prijslijsten.

Aan de hand van de hoeveelheid facturen die je zou willen hebben (en bijbehorende prijsplannen), kun je dan een berekening maken van de kosten. Als je hier een beetje hulp bij nodig hebt, dan horen we graag welke facturen je zou willen ontvangen.

Hopelijk is het voor nu in ieder geval duidelijk? Als je weet welke facturen je wilt hebben, gaan we dat regelen en als je nog vragen hebt, horen we het ook graag! 🙂
Hey, sorry voor de late reactie. Is het mogelijk om de factuur van mei 2016 te krijgen? Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi @mohamed1292,

Dat is inderdaad wel al eventjes geleden.. 😅 Maar geen probleem, ben er nog steeds!

We kunnen deze factuur zeker voor je optrommelen, maar ik zag in jouw andere bericht dat je vermoedde dat er nog een bericht openstond? Ik wil even aangeven dat dit in ieder geval niet het geval is en dat je gewoon netjes bij bent met jouw betalingen. Als een factuur uit 2016 open zou staan, dan had je het ondertussen wel gemerkt aan extra administratiekosten, blokkades, etcetera. Dit wilde ik even met je checken, omdat het anders ook wat zonde is van het geld en de moeite. Als je de factuur alsnog graag wilt, dan gaan we dat zo snel mogelijk voor je fixen!

We horen het graag van je!
Ja bedankt extra kosten voor de factuur is niet erg als ik het maar heb.

Mvg

Reageer