overige belkosten

• 19 april 2014
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

zouden jullie kunnen kijken,waarom ik op dit moment,€ 9.51 aan overige belkosten heb, terwijl ik beltegoed heb en naar normale mobiele nummers bel of 070 nrs,is niet niks,mn afgelopen rekening was ,wat ik normaal gewoon moest betalen,er staat trouwens óók zn vreemd tekentje voor t bedrag!
vr gr.

5 reacties

mn mobiele data staat altijd uit!
krijg ik hier geen reactie op? of is t jullie ook een raadsel?
Reputatie 6
Badge +16
@gino58

Het is mogelijk om zelf via My T-Mobile in te zien waaruit de kosten buiten de bundel bestaan. Dit kan je controleren door in te loggen op My T-Mobile > Meer over je belstatus > bekijk gespreksdetails. Hier vind je een duidelijk overzicht van de overige kosten en hoe deze zijn ontstaan. Als ik inlog op jouw account dan zie ik dat je op dit moment buiten de bundel belt. Je kan precies zien naar welke nummers je hebt gebeld en voor hoe lang.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden.
ja klopt ik nu Buiten m'n bundel bel,maar goed u reageert pas een week
later,en als u goed t verhaal lees,had ik nog beltegoed,dus daarom m'n vraag, ik belde op dat moment Met beltegoed,naar gewone nummers en mobiele nummers, gaf ik al aan!!! dus waarom die overige Kosten die ik in mijn bericht heb aangeven!!! en trouwens ik houd steeds zoveel beltegoed over,krijg ik steeds te horen eerst Nieuw Opmaken dan Oude ,nou hoe zit dat dan?
Reputatie 6
@gino58

Zoals mijn collega aangeeft is de belbundel verbruikt en worden de verbruikte belminuten in rekening gebracht. Dit kun je gespecificeerd terugzien op de manier die hij aangeeft in zijn post. Je maakt gebruik van een Smart Start Sim Only, hierbij zijn de minuten 1 maand houdbaar. Op het moment dat je jouw nieuwe tegoed krijgt vervallen de eventueel overgehouden minuten.

Reageer