Beantwoord

Overige gemaakte kosten

• 30 juli 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

ik heb een tmobile inlimited abbo, (aangesmeerd via een van jullie shops) ik gebruik dat thuis dus ik heb de sim card in een 4g modem zitten (ja ik woon in het buiten gebied en heb dus geen fatsoenlijk internet) Enfin na eerst maanden van ellende bij het aanvragen van een extra 1GB ..zie ik nu dat ik plots extra kosten heb..
Overige gemaakte kosten: € 4,13 ??? was dat dan??? ik kom met mijn modem niet buiten de deur en ik wens geen extra kosten! Kunnen jullie ook een product leveren zonder gezeur..
icon

Beste antwoord door David 31 juli 2017, 10:36

Hoi Roediman,

Je bent in het andere topic al geholpen en hebt nu in 3 topics jouw probleem aangekaart. Zou je er op willen letten dat dit spammen is en dat het niet is toegestaan? Dit topic gaat dan ook op slot en het algemene topic blijft open.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

hoe voorkom ik dat er nog meer extra kosten ontstaan?? .tis nu 4 euro maar heb werkelijk geen idee wat ik daarvoor gedaan zou moeten hebben..maar kan me zomaar voorstellen dat ik straks duizenden euro's kwijt ben.! Graag heel snel een reactie!
Ik heb precies dezelfde extra kosten van 4,13 excl btw. Bij mij is het dat ik vandaag ongevraagd ben aangemeld voor een mobiele internet dienst..... is dit bij u ook het geval?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roediman,

Je bent in het andere topic al geholpen en hebt nu in 3 topics jouw probleem aangekaart. Zou je er op willen letten dat dit spammen is en dat het niet is toegestaan? Dit topic gaat dan ook op slot en het algemene topic blijft open.