Beantwoord

Overige Kosten

Begin augustus gaat mijn nieuwe abonnement in. Nu heb ik gelezen dat hierdoor sommige kosten, die binnen je bundel vallen, per ongeluk bij overige kosten terecht kunnen komen. Er stond echter ook dat deze vanzelf weer zouden verdwijnen en ik ze dus niet op mijn factuur zou zien verschijnen. Nu blijken deze kosten toch meegerekend te zijn en is er een hoger bedrag van mijn rekening afgeschreven.
icon

Beste antwoord door Tom 5 augustus 2013, 10:59

@SnoesJ goed dat je dit nog even navraagt! Je hebt abonnementsgeld betaald voor de periode van 13.07 t/m 12.08. Je kortingsperiode is echter per 04.08 afgelopen. Hierdoor heb je acht dagen lang het volle tarief betaald. Ik zie echter dat op 05.08 je nieuwe abonnement is ingegaan, het teveel betaalde bedrag voor je vorige abonnement zal op je volgende factuur worden verrekend. :)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
@SnoesJ

Welkom op het T-Mobile forum! :)

http://www.youtube.com/watch?v=0ubhOfgBgz8&hd=1
Reputatie 5
@SnoesJ

De factuur is iets hoger omdat je € 0,50 buiten de bundel hebt gebeld. Deze kosten staan onder kosten buiten de bundel.
@SnoesJ

De factuur is iets hoger omdat je € 0,50 buiten de bundel hebt gebeld. Deze kosten staan onder kosten buiten de bundel.

Op mijn factuur staat dat ik deze maand ineens 28,66 euro (incl. btw) moet betalen, terwijl ik al maanden 22,41 euro (incl. btw) betaal (vorig jaar zelfs minder toen de btw nog 19% was). Ik betaal deze maand dus ruim 6 euro meer, terwijl ik maar 0,50 euro buiten mijn bundel gebeld heb.
Reputatie 5
@SnoesJ goed dat je dit nog even navraagt! Je hebt abonnementsgeld betaald voor de periode van 13.07 t/m 12.08. Je kortingsperiode is echter per 04.08 afgelopen. Hierdoor heb je acht dagen lang het volle tarief betaald. Ik zie echter dat op 05.08 je nieuwe abonnement is ingegaan, het teveel betaalde bedrag voor je vorige abonnement zal op je volgende factuur worden verrekend. :)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Heel erg bedankt!
Gisteren heb ik een tweede factuur binnengekregen, dat naar mijn idee ook niet klopt.. Ik begrijp er niks meer van.

Reageer