Beantwoord

Overige kosten ongeldig

Ik heb onlangs een 2-jarig abonnement afgesloten (iSmart-150 inclusief onbeperkt internet). Maar ik moet plotseling 7,89 euro aan overige kosten betalen, omdat ik ''over mijn internetbundel heen was'' terwijl ik een onbeperkt internet voordeelbundel heb. Dit is blijkbaar niet meegerekend en ik kon mijn overige kosten pas gisteren zien. Dit kan toch niet?! 
icon

Beste antwoord door HenkTM 12 september 2012, 11:57

@Mmour

Leuk dat je ook het forum hebt gevonden. :)

Zoals al aangegeven via twitter en email hebben wij je bundel Onbeperkt internet geactiveerd op 7 september. Lopende overige kosten kunnen wij niet specificeren, maar mochten deze zijn ontstaan door Internet gebruik zullen wij deze achteraf alsnog crediteren. Je kunt dit terugvinden in de specificaties van de factuur zodra deze online staat.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Staat die internetbundel wel op je factuur?
Eerst niet, maar het is gisteren geregeld. Ik kon mijn resterende mb's nieteens zien, dus het is niet mijn schuld dat ik over mijn bundel heen ben. Ik zou dan de onbeperkt voordeelbundel hebben, en niks aan overige kosten betalen.
Reputatie 7
@Mmour

Leuk dat je ook het forum hebt gevonden. :)

Zoals al aangegeven via twitter en email hebben wij je bundel Onbeperkt internet geactiveerd op 7 september. Lopende overige kosten kunnen wij niet specificeren, maar mochten deze zijn ontstaan door Internet gebruik zullen wij deze achteraf alsnog crediteren. Je kunt dit terugvinden in de specificaties van de factuur zodra deze online staat.

Reageer