Beantwoord

Overige kosten uit het niets?

• 4 juni 2019
  • 10 reacties
  • 958 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in het buitenland (VS). Ik heb(en ben) daar niet gebeld, heb geen data gebruikt en geen sms verstuurd omdat dat niet meer kan zonder overige kosten (vroeger spaarde ik daar beltegoed voor op).

Desondanks vind ik tot mijn verbazing nu €1,02 aan overige kosten in mijn verbuikstatus. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Folkert 3 augustus 2019, 20:45

Beste @savasyurd

Dit komt vaker voor maar je hoeft je geen zorgen te maken. Binnen enkele dagen zul je zien dat dit gecorrigeerd is, je hoeft niets extra te betalen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Wiske

Die kosten worden gespecificeerd op je rekening welke je kunt inzien op Mijn T-Mobile. wellicht word je daar iets wijzer van...

Groet, Folkert
Reputatie 2
Dank je Folkert, ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang is 🙂. Na 2 keer doorklikken kom ik op de specificatie, ik zou 2 smsjes verstuurd hebben. Dat is niet het geval, ik heb geen enkel smsje verstuurd in de vakantie. Wie kan dit in orde maken?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wiske,

Waauw wat vet dat je in Amerika bent geweest. Welke plekken heb je allemaal bezocht? Wie weet kan ik nog wat inspiratie opdoen, haha.

Wat betreft de kosten: die heb ik direct voor je vergoed. De euro zul je terugzien op één van je volgende facturen als coulance!

Hopelijk is zo alles oké en let me know als je nog meer vragen hebt. We staan voor je klaar. ☺
Reputatie 2
Dank je Jaimy, ik heb de correctie op de factuur gevonden. Ik zit achteraf nog met 3 vragen.
Hoe kan het dat er iets wordt gefactureerd dat niet is afgenomen?
Waarom moet de klant dan zelf aan de bel trekken conform het piepsysteem als jullie zelf prima kunnen zien dat dit ten onrechte in rekening is gebracht?
En waarom vergoed je 1,00 waar er 1,02 onterecht in rekening is gebracht?
Reputatie 2
Ik zie nieuwere vragen beantwoord worden en mijn post zakt het moeras in. Hierbij dus even een herinnering dat er nog vragen openstaan. Alvast dank voor de antwoorden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wiske,

Ik heb nu ook de 2 cent vergoed; hopelijk kun je er wat leuks mee kopen!

Wat betreft de onterechte kosten: er zijn soms diensten en partijen die op een vreemde manier aan hun geld komen. Zo heb je natuurlijk ook onbekende nummers die je bellen of zoals in jouw geval, sms'jes sturen. Wij kunnen uiteraard niet alle facturen zelf nalopen, maar als er aan de bel getrokken wordt en we zien dat de kosten onterecht zijn, dan zullen we dat altijd direct vergoeden, daar hoef je je nooit zorgen om te maken.

Fijne dag nog!
Hoi @Jaimy ,

Misschien dat je mij ook kan helpen?...

Vandaag is mijn nieuwe mobiele abonnement ingegaan. Heb een Go abbonement met 5GB data en 120 belminuten.

Vandaag heb ik 1 telefoontje gepleegd ( normale vaste nummer) . En ik zag in My Tmobile, dat ik 0.70 extra kosten had gemaakt. Het telefoontje wat ik dus had gepleegd. Dit moet haast een fout zijn neem ik aan, aangezien ik 120 belminuten heb en maar 1 telefoongesprek heb gevoerd van 2 minuten.

In My Tmobile ( op de voorpagina) staat dat mijn 120 belminuten op zijn. En als ik naar mijn verbruikerskosten ga, staat dat ik nog 240 belminuten over heb van de 120...

Hopelijk kan het opgelost worden.

Groetjes Savas
Reputatie 7
Badge +18
Beste @savasyurd

Dit komt vaker voor maar je hoeft je geen zorgen te maken. Binnen enkele dagen zul je zien dat dit gecorrigeerd is, je hoeft niets extra te betalen.

Groet, Folkert
@Folkert Bedankt voor je reactie! Het is vandaag inderdaad aangepast en alles staat weer correct!

Groeten Savas
Beste Folkert, ook ik heb wat uitleg nodig. Ik heb 10gb/120 belminuten maar moet ook enkele euro's bijbetalen terwijl ik normale gesprekken voer en nimmer de 120 minuten verbruik. Deze staan wel degelijk op mijn factuur.

Groet jaco

Reageer