Beantwoord

Overzicht gebelde nummers

  • 6 april 2017
  • 1 reactie
  • 2752 Bekeken

Ik wil graag een overzicht hebben van de nummer waar ik de afgelopen maand naartoe heb gebeld, is dit mogelijk ? Op mijn factuur kan ik namelijk niks terugvinden en als ik de factuuranalyse probeer komt eruit dat ik geen kosten heb gemaakt.

Jeroen
icon

Beste antwoord door Thalina 7 april 2017, 12:34

Hoi Jeroen,

Ik zie dat je sinds kort klant bij ons bent, nog van harte welkom!

Het is zeker mogelijk om een overzicht te krijgen van de nummers die je hebt gebeld! Je ontvangt altijd op de 6de van de maand jouw nieuwe tegoed. Dus dat is net gisteren geweest. Vandaar dat jouw verbruikdetails op My T-Mobile weer leeggemaakt zijn en je nu alleen vanaf gisteren de belletjes terugziet. Jouw factuur waar de telefoongesprekken van afgelopen maand op staan is nog in de maak. Deze komt zo snel mogelijk. Je krijgt hier ook bericht van als deze factuur klaarstaat. Als je dan op My T-Mobile deze factuur opent en gaat naar de factuurspecificatie (vanaf pagina 2), dan vind je daar een overzicht van alle nummers die je in de afgelopen maand hebt gebeld.

Op jouw eerste factuur (en momenteel de enige die je hebt ontvangen) van 08/03 staan alleen de kosten van jouw abonnement voor de komende maand vermeld. Je betaalt met jouw factuur altijd vooruit, vandaar dat je al gelijk in het begin van jouw abonnement een factuur hebt ontvangen. Op dat moment wisten wij natuurlijk nog niet wie jij allemaal ging bellen dus die info vind je op jouw komende factuur 🙂 Die komt er bijna aan!

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Ik zie trouwens dat je je nog niet hebt aangemeld voor T-Mobile Samen, heb je daar al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken. Vervolgens krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is je extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Leuk meegenomen toch? 🙂 Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag! Fijn weekend alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Ik zie dat je sinds kort klant bij ons bent, nog van harte welkom!

Het is zeker mogelijk om een overzicht te krijgen van de nummers die je hebt gebeld! Je ontvangt altijd op de 6de van de maand jouw nieuwe tegoed. Dus dat is net gisteren geweest. Vandaar dat jouw verbruikdetails op My T-Mobile weer leeggemaakt zijn en je nu alleen vanaf gisteren de belletjes terugziet. Jouw factuur waar de telefoongesprekken van afgelopen maand op staan is nog in de maak. Deze komt zo snel mogelijk. Je krijgt hier ook bericht van als deze factuur klaarstaat. Als je dan op My T-Mobile deze factuur opent en gaat naar de factuurspecificatie (vanaf pagina 2), dan vind je daar een overzicht van alle nummers die je in de afgelopen maand hebt gebeld.

Op jouw eerste factuur (en momenteel de enige die je hebt ontvangen) van 08/03 staan alleen de kosten van jouw abonnement voor de komende maand vermeld. Je betaalt met jouw factuur altijd vooruit, vandaar dat je al gelijk in het begin van jouw abonnement een factuur hebt ontvangen. Op dat moment wisten wij natuurlijk nog niet wie jij allemaal ging bellen dus die info vind je op jouw komende factuur 🙂 Die komt er bijna aan!

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Ik zie trouwens dat je je nog niet hebt aangemeld voor T-Mobile Samen, heb je daar al eens van gehoord? Je kunt met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken. Vervolgens krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is je extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Leuk meegenomen toch? 🙂 Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag! Fijn weekend alvast!

Reageer