Beantwoord

Papier factuur opzeggen (via "My T-Mobile" niet mogelijk)

  • 28 juli 2019
  • 1 reactie
  • 392 Bekeken

Ik wil de papier factuur opzeggen zodat ik hiervoor geen extra kosten hoef te betalen.
Via "My T-Mobile" is het voor mij helaas niet mogelijk want onder het kopje "Betaalgegevens & factuurinstellingen" staat: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Kunt u dit aub zsm voor mij aanpassen en via email een bevestiging sturen?

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 juli 2019, 12:37

Hi Herman,

Ik heb het ook via ons systeem geprobeerd en krijg ook een foutmelding. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze technische afdeling zodat zij dit kunnen oppakken. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Herman,

Ik heb het ook via ons systeem geprobeerd en krijg ook een foutmelding. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze technische afdeling zodat zij dit kunnen oppakken. Excuses voor het ongemak!

Reageer