Beantwoord

Papieren factuur

• 28 april 2017
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Waarom betaal ik opeens papieren factuur kosten terwijl ik dat tijdens het hele abonnement niet had?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 mei 2017, 13:57

Hi 28april,

Goed dat je dit navraagt. Op 22/02 is de betaalwijze gewijzigd van automatische incasso naar acceptgiro en daardoor betaal je nu voor je papieren factuur. Mocht je dit liever niet willen dan kun je zelf de betalingswijze wijzigen via My T-Mobile.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi 28april,

Goed dat je dit navraagt. Op 22/02 is de betaalwijze gewijzigd van automatische incasso naar acceptgiro en daardoor betaal je nu voor je papieren factuur. Mocht je dit liever niet willen dan kun je zelf de betalingswijze wijzigen via My T-Mobile.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Ik heb hetzelfde probleem, ik verleng mijn abonnement en natuurlijk gelijk verassing op de nota 2,50 euro voor de papieren factuur die ik al jaren niet meer heb, de rest van de instellingen is toch dezelfde gebleven waarom wordt dit dan veranderd als ik het mag weten? Om dit soort grapjes gaan de mensen weg en bovendien find ik het niet grappig.
@adulem1

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je kunt binnen 24/48 uur een reactie van een T-Mobile Moderator verwachten in je eigen topic. Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot.