Beantwoord

Papieren factuur

• 22 september 2018
  • 8 reacties
  • 880 Bekeken

Ik wil de papieren factuur stopzetten maar kan nergens vinden hoe en waar.
gr.-Andrew
icon

Beste antwoord door Folkert 22 september 2018, 18:27

Beste Andrew,

Log in op je "Mijn T-Mobile" pagina, ga naar Gegevens & Instellingen en vervolgens naar Rekening, betaling en factuur instellingen. Daar kun je het stopzetten.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Andrew,

Log in op je "Mijn T-Mobile" pagina, ga naar Gegevens & Instellingen en vervolgens naar Rekening, betaling en factuur instellingen. Daar kun je het stopzetten.

Groet, Folkert
Beste Folkert,
Ik heb zakelijke account. Is het daar anders?
Reputatie 7
Badge +18
Beste Andrew,

Ja daar zul je alles met de beheerder van jouw zakelijk account moeten regelen. Geldt bijvoorbeeld ook voor zaken als bellen in het buitenland. Zelfs de forum moderators hier kunnen daar niets aan wijzigen.
Reputatie 4
Badge +3
Beste @Andrew S,

Ben jij de hoofdverantwoordelijke voor de mobiele telefonie binnen het bedrijf waar je voor werkt? Zo ja, dan kun je dit via My T-Mobile aanpassen door naar Bundels aanpassen te gaan, en dan de optie voor Factuurspecificatie uit te zetten.

Als iemand anders verantwoordelijk is voor het mobiele abonnement, dan kan deze persoon, zoals @Folkert al aangaf, dit voor jou aanpassen.
In My T mobile staat die factuurspecificatie niet aan, je kan die dus ook niet uitzetten. En daarom blijf je die papieren factuur dus ontvangen als tmobile dat niet verandert. Lijkt dus standaard op papieren factuur te staan. Hoe verander je die standaard?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tony,

Ik heb de papieren factuur voor je uitgezet. Vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! :)

@Andrew; Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van de iban dan kan ik het ook voor jou uitzetten.
`@Hajar thanks, blijft de vraag nog wel hoe het dan zit met jullie suggesties hier. Kijk ik verkeerd, of staat er inderdaad standaard iets verkeerd?
Reputatie 7
Badge +19
Nee hoor, je kijkt niet verkeerd! Soms blijft 'ie inderdaad in ons systeem hangen! Daarom kunnen wij dat voor iedereen aanpassen als dat nodig is. Dus geen zorgen, we staan altijd voor je klaar als we iets voor je aan moeten passen! 😃

Reageer