Beantwoord

Papieren factuur stopzetten

• 18 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb al eens telefonisch mijn papieren factuur stopgezet maar ik zie nog steeds de kosten hiervan doorbelast aan mij terwijl ik geen papieren factuur meer thuis krijg.

Wie kan ervoor zorgen dat dit wordt opgelost zodat ik die kosten niet meer heb?

icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2020, 13:46

Hi @Offshore Safety 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je papieren factuur nog niet was uitgeschakeld. Ik heb dit nu wel uitgezet en de kosten van de papierenfactuur vanaf juli vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Offshore Safety 

Bij mobiel en thuis kan je dat eenvoudig zelf doen in je T-Mobile account onder mijn gegevens > betaalgegevens & factuur instellingen.

Helaas zie ik dat niet staan, ik zie alleen adresgegevens en dergelijke. Het is een zakelijk nummer en ik ben ook beheerder, toch kan ik niks zien of aanpassen.

Ik zie alleen persoonlijke gegevens, abbo gegevens, en T-mobile klantvoordeel. Voor de rest is de pagina leeg.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Offshore Safety Dat is lastig. Heb je het al geprobeerd met een andere webbrowser?

De moderators kunnen dit vast wel voor je oplossen.

Ik weet niet of dat vandaag al lukt maar komt vast wel goed.
Fijne zondag en stay safe.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Offshore Safety 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je papieren factuur nog niet was uitgeschakeld. Ik heb dit nu wel uitgezet en de kosten van de papierenfactuur vanaf juli vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer