Beantwoord

Papieren factuur uitschakelen

• 9 september 2017
  • 11 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo, ik wil geen papieren factuur ontvangen, hoe zet ik dat uit?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 september 2017, 16:31

Ahh, bij een zakelijk contract moet zoiets via T-Mobile Beheer. Op deze pagina lees je er meer over.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit kan je doen op my-tmobile en dan even kijken bij factuur , hier kan je dit uit en aan zetten .
Dat kan dus niet... Zowel bij "Facturen" als bij "Facturen Overzicht" is er geen mogelijkheid...

Hoi Sjoerdstra.

Staat de optie om de papieren factuur uit te zetten wel op deze My T-Mobile pagina?

Onder het kopje 'Facturen' zouden eigenlijk ook betaalgegevens te vinden moeten zijn, daar ben ik zelf tijdens een beetje rondklikken e.e.a. tegengekomen. De andere optie (die ik heb gelinkt) zit behoorlijk verstopt in het instellingenmenu.
Nee, geen mogelijkheid tot uitzetten. Misschien omdat het een zakelijk account is. Ik probeer het wel 'officieel' via T-mobile...
Ahh, bij een zakelijk contract moet zoiets via T-Mobile Beheer. Op deze pagina lees je er meer over.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sjoerdstra,

Het antwoord van onze Klantexpert Kaassausje klopt helemaal! 🙂 Bij een zakelijk abonnement moet je het via T-Mobile Beheer doen, in plaats van My T-Mobile.

Ik had het ook gelijk voor je willen doen, maar er is geen e-mailadres ingevoerd bij jouw abonnement. Om de papieren factuur uit te kunnen schakelen is er een e-mailadres nodig. Als je die hebt ingevoerd en het lukt nog niet met de papieren factuur uitschakelen, laat het dan weten, dan helpen we je alsnog verder!

We horen graag van je of het gelukt is!
Ik heb wel een e-mail adres bij m'n abo, alleen bij beheer staat m'n nummer, kan hier verder niets wijzigen...
Ik ben blijkbaar niet de beheerder van m'n eigen abo...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sjoerdstra,

Opmerkelijk, want jouw nummer staat wel als beheerder aangegeven. Ik heb jouw e-mailadres in ieder geval gevonden en toegevoegd aan jouw account. Daarna heb ik de papieren factuur uitgeschakeld en jouw e-mailadres ingevoerd om de notificatie over de factuur naar te sturen. Vanaf volgende factuur wordt dit dan allemaal digitaal opgestuurd.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
David, ontzettend bedankt!!
Probleem eindelijk uit de lucht.
Reputatie 7
Badge +20
Top en graag gedaan! 🙂

Reageer