Beantwoord

Papieren factuur uitzetten

• 23 maart 2017
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Goedemiddag,

Volgens mij heb ik nooit om een papieren factuur gevraagd, en toch stond deze op de rekening. Ik heb ook gekeken of ik hem uit kon zetten onder "Bundels", maar daar lijkt hij niet aan te staan en toch betaal ik er voor. Kunnen jullie hem uitzetten? Ik vind het downloaden van de factuur nml prima werken.

Zou helemaal mooi zijn als jullie de betaalde bijdrage aan de papierenfactuur voor de afgelopen 4 maanden kunnen crediteren. Nogmaals, ik herinner mij eigenlijk dat ik specifiek heb gezegd dat ik die niet wilde... Hoor graag wat jullie kunnen betekenen.

MVG
Tom
icon

Beste antwoord door Skyrider 23 maart 2017, 12:35

Een hele goedemiddag Bronsky.

Je kunt heel simpel je papieren facturen uitzetten: Zie: Uitzetten papieren factuur

De meeste van onze klanten ontvangen hun facturen inmiddels al niet meer per post. Zij zijn door ons aangemeld voor FactuurOnline.

Ontvang jij je facturen nog per post, maar wil je dat aanpassen? Dan kun je dat als particuliere klant zelf doen op My T-Mobile, en als zakelijke klant op T-Mobile Beheer. Ook je betaalwijze kun je hier zelf aanpassen naar automatische incasso.

- Papieren factuur uitzetten particuliere klanten

- Papieren factuur uitzetten zakelijke klanten

Met FactuurOnline kun je jouw facturen van de afgelopen maanden én de bijbehorende specificaties gratis online bekijken en opslaan. Je ontvangt automatisch een e-mail of sms zodra jouw nieuwe factuur op My T-Mobile (of T-Mobile Beheer) beschikbaar is.

Om gebruik te kunnen maken van FactuurOnline, moet je je facturen maandelijks met automatische incasso betalen.

Graag hoor ik of via die weg gelukt is :D

Met vriendelijke groeten.

Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Een hele goedemiddag Bronsky.

Je kunt heel simpel je papieren facturen uitzetten: Zie: Uitzetten papieren factuur

De meeste van onze klanten ontvangen hun facturen inmiddels al niet meer per post. Zij zijn door ons aangemeld voor FactuurOnline.

Ontvang jij je facturen nog per post, maar wil je dat aanpassen? Dan kun je dat als particuliere klant zelf doen op My T-Mobile, en als zakelijke klant op T-Mobile Beheer. Ook je betaalwijze kun je hier zelf aanpassen naar automatische incasso.

- Papieren factuur uitzetten particuliere klanten
- Papieren factuur uitzetten zakelijke klanten

Met FactuurOnline kun je jouw facturen van de afgelopen maanden én de bijbehorende specificaties gratis online bekijken en opslaan. Je ontvangt automatisch een e-mail of sms zodra jouw nieuwe factuur op My T-Mobile (of T-Mobile Beheer) beschikbaar is.

Om gebruik te kunnen maken van FactuurOnline, moet je je facturen maandelijks met automatische incasso betalen.

Graag hoor ik of via die weg gelukt is :D

Met vriendelijke groeten.
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tom,

Natuurlijk wel zo handig en efficiënt om jouw facturen online te bekijken! Ik zie dat Skyrider je al verder heeft geholpen met hoe je dit uit kunt zetten (dankje!). Ook zie ik dat je mijn collega gisteren aan de telefoon hebt gesproken hierover en dat hij je heeft geholpen om het uit te zetten. Is alles zo in orde? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten! Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend, geniet van het mooie weer! 🆒
Dank, alles opgelost! Fijn weekend!
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Tom! 🙂 Dankjewel, jij ook!

Reageer