Beantwoord

Papieren factuur uitzetten lukt niet

• 29 november 2017
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Ik kreeg tot mijn (onaangename) verrassing vorige maand, als nieuwe klant zijnde een papieren factuur met de daarbij behorende kosten. Deze optie was niet voorbijgekomen bij het aanvragen van het abonnement en hoort volgens de helpdesk sowieso niet standaard aan te staan. De helpdeskmedewerker heeft de optie gewijzigd in digitale factuur (en terugbetaling van de kosten beloofd), maar toen die optie in mijn t-mobile omgeving ook na een paar weken nog steeds op 'papier' stond, heb ik dit zelf ook nog maar eens gedaan. Na wederom een paar dagen bleek dat uiteindelijk te zijn doorgevoerd. Tot mijn stomme verbazing echter, blijkt het nu wéér op papieren factuur te staan! Wat moet ik in godsnaam doen om dit definitief gewijzigd te krijgen?!

Overigens geldt dit hele verhaal precies hetzelfde voor het nieuwe abonnement van mijn vrouw...
icon

Beste antwoord door David 30 november 2017, 14:34

Hoi Flupke01,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! :S

Het lijkt erop dat er iets verkeerd ging bij het instellen van het afschrijven; de combinatie automatische incasso en de manier waarop jij jouw factuur wilt ontvangen. Op 20 november heeft mijn collega hier ook bij geholpen en vanaf dat moment lijkt alles toch echt goed te zijn gekomen. De factuur wordt nu alleen nog digitaal beschikbaar, niet meer per post, en je krijgt per e-mail een melding wanneer de factuur van de maand klaar staat.

Mocht het zo zijn dat er onverhoopt toch weer iets mis gaat, laat het dan gelijk even weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Flupke01,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! :S

Het lijkt erop dat er iets verkeerd ging bij het instellen van het afschrijven; de combinatie automatische incasso en de manier waarop jij jouw factuur wilt ontvangen. Op 20 november heeft mijn collega hier ook bij geholpen en vanaf dat moment lijkt alles toch echt goed te zijn gekomen. De factuur wordt nu alleen nog digitaal beschikbaar, niet meer per post, en je krijgt per e-mail een melding wanneer de factuur van de maand klaar staat.

Mocht het zo zijn dat er onverhoopt toch weer iets mis gaat, laat het dan gelijk even weten!
Dank voor je reactie. Het gaat wat mij betreft nog steeds mis, aangezien bij beide accounts nog steeds staat dat er voor papieren facturen is gekozen. Wanneer wordt dit aangepast?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Flupke01,

Soms hebben wijzigingen in My T-Mobile wat tijd nodig om door te komen. 😛 Ik zie nu bij jou het volgende staan:

Staat dit nu ook goed in het andere account waar je het over hebt? Zo niet, dan horen we het van je en zullen we het voor je regelen!

Reageer