Beantwoord

Papieren factuur wijzigen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoe kan ik uitzetten dat ik geen papieren factuur meer wil ?en hoe zet ik dan aan dat ik een SMS krijg als mijn rekening klaar staat ?
icon

Beste antwoord door David 4 augustus 2016, 10:39

Hoi Sjnorr,

Welkom op ons forum! :)

Het staat onder 'Gegevens & Instellingen' en dan 'Betaalgegevens'. Ik heb het gelijk voor je aangepast naar automatische incasso. Mocht je dit terug willen draaien, weet je waar je het kunt vinden!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Via je My T-Mobile.
Heb ik gezocht maar kan nergens papieren factuur uitzetten .
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sjnorr,

Welkom op ons forum! :)

Het staat onder 'Gegevens & Instellingen' en dan 'Betaalgegevens'. Ik heb het gelijk voor je aangepast naar automatische incasso. Mocht je dit terug willen draaien, weet je waar je het kunt vinden!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!
Hoi David

Wat je gedaan hebt is super . Maar wat ik bedoelde was eigenlijk . Wil zelf het geld overmaken en geen acceptgiro meer ontvangen. Alleen maar een berichtje van je rekening staat online en daarna zelf overmaken .

Gr john
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Sjnorr,

Ah op die manier. Dit is helaas niet mogelijk. De 2 betaalmethodes zijn; betalen via acceptgiro waarbij je deze per post toegestuurd krijgt of geen factuur/ acceptgiro thuis ontvangen en de betalingen automatisch af laten schrijven.

Sorry dat we jouw verzoek niet kunnen afhandelen. Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je.
Beste Sjnorr

zou je ook voor mij toezenden papieren rekeningen willen uitzetten?

Diana
Reputatie 4
Badge +7
@Diana 1959

Dat kun je zelf doen in je My T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Diana1959,

Zoals toetsie al aangaf kun je veel regelen in jouw My T-Mobile, maar om je de moeite te besparen heb ik het direct even voor jou uitgezet! Helemaal in orde nu dus. :D

Fijne zonnige middag nog!

Reageer