Beantwoord

Papieren nota uitzetten lukt via abonnement niet, via instellingen wel

• 15 maart 2017
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

De vraag is hoe het kan dat op de eerste nota (Het gaat om de eerste nota na het aangaan van het abonnement) de papieren nota niet staat vermeld (nota bedrag is € 47,..) en dan de maanden daarna ineens wel. Terwijl er niets gewijzigd kan zijn door mij omdat er pas recent een my T-mobile account aangemaakt is.
Graag de papieren nota uitzetten (kan zijn dat het mij inmiddels gelukt is, alleen zie ik em nog wel staan bij het abonnement) Bij de instellingen heb ik hem verwijderd. Echter het bedrag blijft per maand 50,03.
Dus het lijkt alsof het niet gelukt is om dit uit te zetten terwijl bij de instellingen staat dat de factuur niet op papier gestuurd wordt.
Graag de maanden dat dit onterecht betaald is retourneren.
Alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door David 16 maart 2017, 14:46

Hoi Marcjan,

Erg opmerkelijk inderdaad! Het lijkt een soort fout in het systeem die een papieren factuur wilde versturen. Dit heb ik dan ook voor jou uitgeschakeld, want ik begrijp dat je deze sowieso niét wilt ontvangen.

De factuur staat dus uit, maar het kan tot ongeveer 24 uur duren voor deze wijziging ook zichtbaar is op My T-Mobile. Het te veel betaalde bedrag voor de vorige 4 facturen heb ik ook voor je rechtgetrokken. Dit zal met de volgende factuur worden verrekend. Het zou zo moeten zijn dat de papieren factuur nu voorgoed verdwenen is van jouw My T-Mobile en facturen, maar als dit onverhoopt toch weer de kop op steekt, laat het dan gelijk even weten.

Dit heeft verder trouwens niets met dit probleem te maken, maar ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Dit zijn gratis extraatjes waar jij je voordeel mee kunt doen. Handig om toe te voegen en helemaal gratis! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan gerust nog een berichtje!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marcjan,

Erg opmerkelijk inderdaad! Het lijkt een soort fout in het systeem die een papieren factuur wilde versturen. Dit heb ik dan ook voor jou uitgeschakeld, want ik begrijp dat je deze sowieso niét wilt ontvangen.

De factuur staat dus uit, maar het kan tot ongeveer 24 uur duren voor deze wijziging ook zichtbaar is op My T-Mobile. Het te veel betaalde bedrag voor de vorige 4 facturen heb ik ook voor je rechtgetrokken. Dit zal met de volgende factuur worden verrekend. Het zou zo moeten zijn dat de papieren factuur nu voorgoed verdwenen is van jouw My T-Mobile en facturen, maar als dit onverhoopt toch weer de kop op steekt, laat het dan gelijk even weten.

Dit heeft verder trouwens niets met dit probleem te maken, maar ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Dit zijn gratis extraatjes waar jij je voordeel mee kunt doen. Handig om toe te voegen en helemaal gratis! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan gerust nog een berichtje!

Reageer