Beantwoord

Pay-info afmelden

• 22 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Al een aantal keren kreeg ik berichtjes van pay-info, ik voelde eigenlijk wel aan, dat ik daar iets mee moest, maar, te laat natuurlijk. Vandaag mijn rekening eens bekeken en wat blijkt? Er wordt per week inderdaad € 7,50 van mijn rekening gehaald voor ....... ja, voor wat eigenlijk? Wat krijg ik voor die € 7,50 wat ik eerder niet had? Geen idee. Heb ik onbewust iets geactiveerd? Hoe dan? Waar dan? Kan dit zomaar? Ik ben inmiddels verder gaan zoeken en heb wel gevonden, hoop ik, hoe je deze "dienst" op moet zeggen. Maar wat leverde deze voor mij ongewenste dienst eigenlijk!! Kan ik dat geld ook ergens terug vorderen? Wat zit iemand nou in mijn portemonnee. Graag advies svp.
icon

Beste antwoord door iamPuk 23 augustus 2017, 07:44

Via Pay info kun je bij inzien en opzeggen bekijken om welke diensten het gaat. Via My T-Mobile kan je de blokkade diensten derde partijen aanzetten zodat ze in de toekomst niet meer door komen. En daarmee niet in rekening worden gebracht.
Ben je het niet eens met de gemaakte kosten lees dan eens dit topic door.
Bekijk origineel

2 reacties

Heb dit zelf ook gehad met mijn vorige samsung iedere maand werd €7,50 afgeschreven dit bleek in een app te zitten bij een download hiervan de app was gratis maar er zat automatisch een abbo aanvast dit stond ergens met hele kleine lettertjes....Helaas heb ik dit bedrag niet terug kunnen krijgen want had het zelf gedownload en dus niet de kleine lettertjes gelezen. Hopende hier meer info te hebben gegeven.
Reputatie 2
Badge +13
Via Pay info kun je bij inzien en opzeggen bekijken om welke diensten het gaat. Via My T-Mobile kan je de blokkade diensten derde partijen aanzetten zodat ze in de toekomst niet meer door komen. En daarmee niet in rekening worden gebracht.
Ben je het niet eens met de gemaakte kosten lees dan eens dit topic door.

Reageer