Beantwoord

Play store betalingen via factuur

  • 16 maart 2016
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Ik wil in de play store een app kopen maar ik kan het niet betalen via de t-mobile factuur.
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2016, 16:26

Hoi meisje!

Welkom op ons Forum! :)

We zagen deze problemen een tijdje geleden wat vaker langskomen, maar de laatste tijd lijkt alles toch opgelost! Toen hebben we ook een algemeen topic aangemaakt met stappen die je zelf kunt ondernemen om het op te lossen. Zou je deze eens door kunnen lopen? Je hebt in ieder geval geen actieve blokkade op het betalen van apps via je factuur.

Als het met de suggesties uit dat topic nog niet werkt, kun je in dat topic een reactie achterlaten met de benodigde gegevens (die vind je ook in het eerste bericht) en dan zoeken we het voor je uit!

Voor het overzicht gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen naar het algemene topic over dit onderwerp!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Je kan betalen via je T-Mobile factuur aan en uit zetten via de volgende link:
https://www.t-mobile.nl/my/instellingen
Onder het kopje blokkades
Reputatie 7
Badge +20
Hoi meisje!

Welkom op ons Forum! :)

We zagen deze problemen een tijdje geleden wat vaker langskomen, maar de laatste tijd lijkt alles toch opgelost! Toen hebben we ook een algemeen topic aangemaakt met stappen die je zelf kunt ondernemen om het op te lossen. Zou je deze eens door kunnen lopen? Je hebt in ieder geval geen actieve blokkade op het betalen van apps via je factuur.

Als het met de suggesties uit dat topic nog niet werkt, kun je in dat topic een reactie achterlaten met de benodigde gegevens (die vind je ook in het eerste bericht) en dan zoeken we het voor je uit!

Voor het overzicht gaat dit topic op slot en verwijs ik je voor verdere vragen naar het algemene topic over dit onderwerp!