Beantwoord

Playoosh/Tjoomo

• 18 juni 2017
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik zag enkele dagen geleden dat ik een factuur heb gekregen met 60 euro aan extra kosten. Toen ik naar die van deze maand keek stonden er ook 15 euro extra kosten op.
Ik heb gekeken naar de specificatie en daar stond op dat het FTMSC betalingen waren. Ik heb geen idee hoe dit komt. Ik denk dan ook dat ik misschien per ongeluk op iets van clickbait ofzo heb gedrukt? Het is frustrerend om dit zo mee te maken. Ik heb meer onderzoek online gedaan en daar kwam ik uit op de site van payinfo. Daar heb ik gekeken waar ik nou precies voor aan het betalen was. Het bleek om twee wekelijkse abonnementen te gaan van €7,50 per stuk. Dat is 15€ per week voor helemaal niets. Het gaat naar Playoosh en Tjoomo en ik heb geen idee wat dat precies zijn.
Nou heb ik die diensten via payinfo opgezegd en via MyTmobile FTMSC betalingen geblokkeerd.
Mijn grootste vraag is nu: Is er een manier om mijn geld terug te krijgen? Want 75€ is heel erg veel om te betalen voor helemaal niets.
Bij voorbaat dank,

Bijyan
icon

Beste antwoord door Pilovali 18 juni 2017, 17:23

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat je per ongeluk ergens op hebt gedrukt waar je niet op moest drukken. Je hebt het in iedergeval goed afgehandeld.
Ik raad aan om deze pagina door te nemen, daar staat ook hoe je je geld terug krijgt (wat meestal wel gebeurt).

Goet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat je per ongeluk ergens op hebt gedrukt waar je niet op moest drukken. Je hebt het in iedergeval goed afgehandeld.
Ik raad aan om deze pagina door te nemen, daar staat ook hoe je je geld terug krijgt (wat meestal wel gebeurt).

Goet,

Reageer