Vraag

PrePaid weer terugzetten naar Abonnement

• 10 juli 2016
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

hoi,

Ik heb een betalingsachterstand opgelopen bij mijn abonnement. Nu is mijn abonnement omgezet naar prepaid om zo neem ik aan meer kosten te voorkomen. Ik heb gisteren mijn achterstallig bedrag van 93.91 euro betaald. Ik heb hier ook een bevestiging van gekregen via een smsje. Mijn vraag is nu: wordt mijn abonnement weer gewoon hersteld nu ik betaald heb of blijf ik op prepaid staan? En moet ik nog iets speciaals doen om het weer terug te krijgen of gebeurd dit automatisch na het weekend weer?

Vriendelijke groet

Edit: En ik zie nu net dat ik deze vraag in het verkeerde topic geplaatst heb. Mijn excuus.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat je achterstand is betaald en dus heb ik ervoor gezorgd dat je weer wordt aangesloten zodat je gebruik kan maken van je abonnement. Houdt wel rekening mee dat je éénmalig €25 moet betalen voor de heraansluitkosten. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Hoi.

Dankjewel voor het reageren. Ik heb inderaad een smsjes gekregen dat mijn aansluiting weer omgezet is. Kan alleen nog niet bellen omdat er gezegt wordt dat er een betalingsachterstand is, maar ik ga er vanuit dat deze blokkade in de loop van de dag verwijdert wordt.

Vriendelijke groet.
Reputatie 6
Badge +16
Hi NielsP,

De blokkade is inmiddels opgeheven. Als je jouw toestel één keer opnieuw hebt gestart dan kan je overal gebruik van maken. Laat ons weten of het is gelukt. 🙂

Reageer