Vraag

Prive bundel voor werk gebruikt - hoe kun je het factureren?

Geachte mevrouw, meneer, 1) Ik heb mijn prive nummer af en toe voor mijn werk gebruikt, en wil graag de gebelde tijd aan mijn werkgever factureren. Echter, gezien dat ik iSmart 300 bundel heb, wordt in het factuur alleen de telefoonnummers en aantal minuten vermeld, en niet de prijs wat ik daarvoor betaal - er staat natuurlijk 0 euro erachter. Ik gebruik natuurlijk deze minuten uit mijn prive bundel, en wil graag dat het gecompenseerd wordt. Mijn werkgever vindt het prima, alleen ze moeten weten wat de kosten zijn. De tarief voor het "buiten bundel" bellen is mij niet bekend omdat ik nog niet buiten mijn huidige (prive) bundel ben gekomen. Ik hoor graag van u wat de oplossing kan zijn.2) is er een mogelijkheid om een duo sim kaart te gebruiken? gezien dat ik vaker voor het werk naar het buitenland ga, zou ik de twee sim voor mijn werk kunnen gebruiken. Ik hoor het graag wat de opties zijn.met vriendelijke groet

1 reactie

Reputatie 5
@Alona

Je kunt wel een duo sim gebruiken maar dan komt het alsnog op 1 factuur.. Binnen de iSmart 300 bundel betaal je 0,15 per minuut of sms (exclusief kortingen). Je zou dan zelf het aantal gebelde zakelijke minuten moeten optellen en uitrekenen welk deel van je abonnementskosten zakelijk zijn verbruikt.

Een ander alternatief is natuurlijk dat je werkgever een zakelijk abonnement voor je afsluit. 😃

Reageer