Beantwoord

Problemen met aankopen op factuur in playstore

• 25 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 228 Bekeken

Ik krijg deze melding als ik wil betalen via 't mobile in de playstore. Ik heb verder niks openstaan. Hoe kan dit?

Hij geeft deze melding aan:  "Met jouw mobiele abonnement kun je geen gebruikmaken van deze betaalmethode. Kies een andere betaalmethoden om door te gaan. Meer weten? Ga naar T-Mobile website en zoek op apps betalen. [OR-DRPSA2-01]". 

icon

Beste antwoord door CrisTien 18 februari 2021, 21:28

Hallo @Vaandragertje  en @arjanlo  Welkom. Hebben jullie Hier al gelezen?

Misschien staan er tips tussen die je kunnen helpen.

Succes!

Aankoop overschrijdt transactielimiet

Per aankoop geldt een limiet van € 70,00. Koop je een app die duurder is, selecteer dan een andere betaalmethode. Ook is er een maandelijkse limiet, namelijk € 250,00. Deze maandelijkse limiet loopt gelijk met de factuurdatum. Je kunt een overzicht van al jouw aankopen terugvinden in jouw Google Play account.

Bekijk origineel

2 reacties

Ik krijg dit ook na een jaar aankopen hebben gedaan. Vandaag heb ik tmobile gebeld maar ze kunnen me niet echt helpen ik ben wel van plan om weg te gaan bij tmobile slechte klantenservice.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Vaandragertje  en @arjanlo  Welkom. Hebben jullie Hier al gelezen?

Misschien staan er tips tussen die je kunnen helpen.

Succes!

Aankoop overschrijdt transactielimiet

Per aankoop geldt een limiet van € 70,00. Koop je een app die duurder is, selecteer dan een andere betaalmethode. Ook is er een maandelijkse limiet, namelijk € 250,00. Deze maandelijkse limiet loopt gelijk met de factuurdatum. Je kunt een overzicht van al jouw aankopen terugvinden in jouw Google Play account.

Reageer