Beantwoord

Raar sms dienst en sms van payinfo.

• 12 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 1003 Bekeken

Ik kreeg afgelopen vrijdag een sms van payinfo. Hierin stond dat ik aangemeld was voor een sms dienst van RedLightVideos. Deze zou 4,50 per week gaan kosten. Ik heb meteen op my t-mobile alles geblokkeerd, want ik heb mij hier nooit voor aangemeld. En mij afgemeld via payinfo.nl. Toch kijk ik net even in mijn t-mobile. En zie ik bij mijn extra kosten 4,50 staan. Dit is in mijn ogen belachelijk! Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

Lotte Scheeringa

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 augustus 2018, 11:15

@Lotte Scheeringa 1 Oplichters worden steeds slimmer en niemand doet er iets aan of kan er iets aan doen.

klik op de link Uitleg er staat ook een optie in dat onderwerp om bezwaar te maken.

Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Lotte Scheeringa 1 Oplichters worden steeds slimmer en niemand doet er iets aan of kan er iets aan doen.

klik op de link Uitleg er staat ook een optie in dat onderwerp om bezwaar te maken.
Succes!
Zwaar irritant dat dit soort dingen nog steeds kan gebeuren.
Als je formulier invult dan vergoed Tmobile je. Bij mij is het toen netjes opgelost
Dit kan ik dan pas doen als ik mijn factuur heb. Deze heb ik nog niet. Er zijn bepaalde gegevens nodig. Dus nog even afwachten. Heel erg bedankt voor de reacties!
@Lotte Scheeringa 1
Hoe heb jij je afgemeld op payinfo?
Ik heb vannacht nota bene het beruchte sms'je gehad over dat redlightdistrict, terwijl ik sliep.
Dat was om 03.04 uur.
Ik ben er nog niet verder mee bezig geweest omdat ik op terugreis ben van vakantie.
Afmelding is gelukt, knop daarvoor viel buiten het scherm van mijn smartphone

Reageer