Beantwoord

Recycle deal ellende

• 16 februari 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem.

Ik heb vorig jaar september netjes mijn Recycle Deal bedrag betaald van €252. Vervolgens zag ik in oktober dat dat bedrag in september werd verrekend met mijn maandelijkse bedrag. Ik dacht; nou, misschien een correctie vanwege die recycle deal betaling, dus zou wel goed zijn. Had immers nog nooit eerder een recycle deal gehad.

Toen ik zag dat dit november weer gebeurde had ik contact met T-Mobile opgenomen, en de klantenservice gaf aan dat dit vanwege een fout in hun systemen is en dat er aan gewerkt wordt. Er zou contact met mij worden opgenomen zodra er een oplossing was.

Dan spoelen we even door naar 1 februari j.l.. Nog steeds wordt het maandelijkse bedrag verrekend met het bedrag van de Recycle deal, wat dus niet schijnt te horen. Tussen eind november tot 1 februari heb ik niks vernomen van T-Mobile. Totdat ik dus op 1 februari gebeld werd door de klantenservice. De telefoon ging een tiende van een seconde over waardoor ik niet eens de kans kreeg om op te nemen. Nadat ik 35 minuten in de wacht sta om er achter te komen waarom ik gebeld werd, ik had natuurlijk al het vermoeden dat er eindelijk wat meer bekend was over dat gedoe met de Recycle Deal, werd de verbinding verbroken. De tweede keer nadat ik weer ongeveer 35 minuten in de wacht stond werd ik eindelijk geholpen.

De medewerkster aan de telefoon kon me vertellen dat de afdeling incasso mij had geprobeerd te bellen vanwege het probleem rondom de Recycle Deal, en zei me dat ze bezig waren om met een gepaste oplossing te komen.

Dan zijn we aangekomen bij vandaag. Ik open mijn T-Mobile app en zie dat ik maar even een rekening mag betalen van €244 en wat extra centen.

Ik bel hier dus meteen over, omdat in mijn ogen dit niet die “gepaste oplossing” voor het probleem kon zijn waar op 1 februari over gesproken is.

Deze medewerker zei me dat de afdeling incasso mij nog voor een tweede keer zou gaan bellen (wat dus sinds 1 februari nog steeds niet is gebeurd!!) en dat ik nog maar even moet wachten.

Ik vraag me oprecht af wanneer T-Mobile haar verantwoordelijkheid neemt in deze situatie en dat in plaats van dat ik elke keer achter T-Mobile aan moet hobbelen voor dit probleem, dat er na zo’n lange tijd nu eens een inspanning vanuit T-mobile komt en daadwerkelijk met die “gepaste oplossing” komt die me op 1 februari is toegezegd zodat het probleem nu eens een keer wordt opgelost!

icon

Beste antwoord door Hajar 21 februari 2021, 11:36

Hi @wesl8 

Ik zie dat je bent verder geholpen door mijn collega’s en dat je nu meer duidelijkheid hebt. Je kan weer contact opnemen met ze zodra de betalingsregeling is voldaan. Mijn collega helpt je dan graag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @wesl8 

Ik zie dat je bent verder geholpen door mijn collega’s en dat je nu meer duidelijkheid hebt. Je kan weer contact opnemen met ze zodra de betalingsregeling is voldaan. Mijn collega helpt je dan graag verder!

Reageer