refund abonnement google play

• 12 december 2019
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Eind november heb ik een abonnement genomen via google play en die opgezegt zodat hij maar 1 maand doorliep. En deze heb ik betaald via t mobile

Nu waren de voordelen die je krijgt met het abonnement ineens weg dus ik ging navraag doen bij de game ontwikkelaar. Nu blijkt dat er zonder dat ik iets heb gedaan een refund is aangevraagd. Nou oke no big deal als ik mijn geld maar terug krijg. Nu zie ik op mijn nieuwe factuur van de huidige maand wel de korting, omdat ik het op mijn vorige factuur al betaald heb.

MAAR ik zie nergens iets over mijn refund? Wanneer kan ik dit geld terug verwachten?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Maidian 

Ik heb direct met je mee gekeken! Een teruggave wordt altijd achteraf verrekend met de eerst volgende factuur. Op jouw laatste factuur van 11-12-2019 staat onderaan “Teruggave Google Play -9,49”.  Dit houdt in dat alles netjes in afgehandeld! :grinning:

Ik wens je alvast een fijn weekend, als je nog andere vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen! 

Hey Evy,

Wat er nu op mijn afschrift te zien is is het bedrag van het abonnement in google play. Er staat dat dit bedrag erbij komt (omdat het abonnement doorloopt tot ergens eind december), maar die 9,49 die eraf gaat is omdat ik die kosten van het abonnement op mijn vorige factuur al heb betaald. De REFUND zelf staat er nog niet op?

Excuus ik heb verkeerd gekeken. Er was nog een andere aankoop met exact hetzelfde bedrag vandaar de verwarring

Reageer