Beantwoord

Regeling via T-Mobile site

Goedemiddag,

Ik probeer via de tmobile site al enige tijd een betalingregeling te treffen maar de site geeft een fout aan. Dus ik wil dat dan via deze weg doen.

Mvg
icon

Beste antwoord door fluxsystem 17 december 2018, 17:46

Hoi Mister.

Waar het op lijkt is dat er al is een regeling is getroffen of er nog 1tje open staat.
Het is dan niet mogelijk om een regeling te treffen en krijg je dan ook deze melding in de meeste gevallen.

Het beste is ook om te bellen in zulke gevallen want als je te laat bent met een regeling treffen kan je tegen problemen aan lopen en is de kans op een blokkade groter.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste @mister010

Welkom bij de T-Mobile community
Je kunt zelf inloggen op My T-Mobile, vervolgens kunt u daar uw facturen en de status bekijken.

Als u een factuur nog niet voldaan hebt, dan ziet u daar een knop waarmee u een betalingsregeling kunt aanvragen. Weet u zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor u betekenen? Ik hoor het graag.
Dat is het probleem juist. Via my tmobile of de site werkt het niet.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @mister010,

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt! Welke foutmelding krijg je precies?

We zullen even reactie van een T-mobile moderator moeten afwachten. Deze hebben toegang tot klant en betalingsgegevens.
Ik krijg deze foutmelding: " Sorry! Er ging iets mis.. Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina. "
Oke dan zullen we daar even op moeten wachten.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Mister.

Waar het op lijkt is dat er al is een regeling is getroffen of er nog 1tje open staat.
Het is dan niet mogelijk om een regeling te treffen en krijg je dan ook deze melding in de meeste gevallen.

Het beste is ook om te bellen in zulke gevallen want als je te laat bent met een regeling treffen kan je tegen problemen aan lopen en is de kans op een blokkade groter.
Hoi Mister.

Bedankt voor je reactie.

Reageer