Beantwoord

Rekening betaald, maar nog niet in de app?

• 11 december 2019
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo 

mijn bewindvoering heeft maandag de rekening betaald en er stond ook betaald bij in de app, als ik nu ga kijken op de app dan staat ie weer open, hoe kan dit als die al betaald is? 

icon

Beste antwoord door David 12 december 2019, 12:22

Hi @Antonio010,

Het ligt er ook aan op welke manier de factuur is voldaan. De verschillende betaalmethoden hebben ook verschillende verwerkingstijden

Mocht het nog altijd verkeerd op My T-Mobile staan, terwijl de factuur zeker voldaan is, dan kan jouw bewindvoerder contact met ons opnemen. Hij/Zij heeft de contactgegevens om ons te benaderen en dan kunnen mijn collega's hier meer tekst en uitleg over geven.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Antonio010 

Is het geld wel van de rekening afgeschreven? Indien dit wel het geval is kan ik enkel uitmaken dat het misschien een foutje is of is het inmiddels al weer gecorrigeerd?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Antonio010,

Het ligt er ook aan op welke manier de factuur is voldaan. De verschillende betaalmethoden hebben ook verschillende verwerkingstijden

Mocht het nog altijd verkeerd op My T-Mobile staan, terwijl de factuur zeker voldaan is, dan kan jouw bewindvoerder contact met ons opnemen. Hij/Zij heeft de contactgegevens om ons te benaderen en dan kunnen mijn collega's hier meer tekst en uitleg over geven.

Reageer