Beantwoord

Rekening betaald, maar staat niet bijgeschreven

• 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Nu ben ik afgesloten
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2017, 09:21

Hey Kinheim2214,

Ik heb dit gelijk even voor je gecontroleerd en zie dat we jouw laatste betaling vandaag (eigenlijk vannacht) hebben ontvangen. De blokkades heb ik er dan ook vanaf gehaald, aangezien je nu weer helemaal bij bent met jouw betalingen, naast de betalingsregeling. Even je toestel opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn om weer bereikbaar te zijn!

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Kinheim2214,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Heb je al online gekeken bij je My T-Mobile facturen? Daar kan je zien welke facturen (of wel factuur) je nog niet hebt voldaan. Deze kan je dan gelijk op de pagina betalen met een speciale link, die achter het factuur staat.

Zodra alle facturen zijn voldaan kan je je telefoon uit- en weer aanzetten en dan moet alles het weer gewoon doen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kinheim2214,

Ik heb dit gelijk even voor je gecontroleerd en zie dat we jouw laatste betaling vandaag (eigenlijk vannacht) hebben ontvangen. De blokkades heb ik er dan ook vanaf gehaald, aangezien je nu weer helemaal bij bent met jouw betalingen, naast de betalingsregeling. Even je toestel opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn om weer bereikbaar te zijn!

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? 🙂

Reageer