Beantwoord

rekening betaald maar toch blokkeer sms

  • 4 april 2019
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

hallo
heb mijn rekening betaald maar krijg een sms dat ik niet betaald heb en geblokkeerd wordt wat nu?
icon

Beste antwoord door centaur 4 april 2019, 21:26

Belangrijk hoe heb je betaald?


T-Mobile site :

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

  • Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
  • Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Belangrijk hoe heb je betaald?


T-Mobile site :

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

  • Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
  • Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Reageer