Beantwoord

rekening betaald maar toch blokkeer sms


hallo
heb mijn rekening betaald maar krijg een sms dat ik niet betaald heb en geblokkeerd wordt wat nu?
icon

Beste antwoord door centaur 4 april 2019, 21:26

Belangrijk hoe heb je betaald?


T-Mobile site :

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

  • Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
  • Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Belangrijk hoe heb je betaald?


T-Mobile site :

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

  • Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
  • Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Reageer