Beantwoord

Rekening betalen

  • 27 januari 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik zie zojuist in mijn account omgeving dat mijn Rekening niet betaald zou zijn. Het bedrag is echter wel, zoals elke maand, automatisch 3 dagen geleden van mijn rekening afgeschreven. Hoe kan ik erachter komen of wat hier fout gaat?

Ik heb geprobeerd om direct contact op te zoeken, maar geen van de nummers werkt vanuit het buitenland en de chatbot gaat in circels en dan volledige metldown als je iets vraagt wat moeilijker is dan een ‘waar is’ vraag. 

Ik hoop dat het via deze weg lukt..

dank

Eelco

icon

Beste antwoord door Hajar 27 januari 2021, 14:54

Hi @Eelco18 

Ik wil graag met je meekijken! Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik help je dan graag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Eelco18 

Ik wil graag met je meekijken! Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik help je dan graag verder!

Reageer