Beantwoord

Rekening inzien

  • 22 maart 2019
  • 1 reactie
  • 371 Bekeken

Ik kan niet mijn rekening inzien kan niet inloggen elke x fout via email en sms pffff
icon

Beste antwoord door Hajar 24 maart 2019, 12:07

Hi I. de Keijzer,

Ik denk graag met je mee! Op welke manier probeer jij je facturen in te zien? Als je inlogt via My T-Mobile en klikt op facturen dan kun je iedere factuur downloaden. Ik hoor graag of het zo lukt en anders hoor ik het hoe jij het probeert en wat er precies mis gaat. We gaan er dan samen voor zorgen dat het in orde komt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi I. de Keijzer,

Ik denk graag met je mee! Op welke manier probeer jij je facturen in te zien? Als je inlogt via My T-Mobile en klikt op facturen dan kun je iedere factuur downloaden. Ik hoor graag of het zo lukt en anders hoor ik het hoe jij het probeert en wat er precies mis gaat. We gaan er dan samen voor zorgen dat het in orde komt!

Reageer