Beantwoord

Rekening opeens hoger

  • 3 maart 2017
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Ik vraag me af waarom mijn rekening van 30,00 naar 80,00 is gegaan
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 16:33

Hoi Berny,



Het is natuurlijk nooit leuk als jouw factuur hoger is dan normaal! Ik heb allereerst jouw forumnaam gewijzigd, want je had nu jouw 06-nummer openbaar staan. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. Verder heb ik ook jouw bericht in een nieuw topic geplaatst, omdat je 'm nu in een ander topic had gezet en het niets met de vraag van de topicstarter te maken had. Wil je hier in het vervolg op letten?



Terug naar jouw vraag: had je de specificatie van jouw factuur al bekeken? Ik zie dat je op dit moment 150 belminuten per maand hebt en dat je in de afgelopen maand daar flink overheen bent gegaan. Daarom heb je ook overige kosten gemaakt waardoor jouw factuur een stuk hoger is dan je gewend bent. Ik zie dat je op dit moment ook nog maar 12 minuten over hebt van jouw volledige belbundel, terwijl je nog maar op de helft van de maand zit. Het is een stuk voordeliger om jouw belbundel te verhogen naar onbeperkt bellen. Ik zou je dan ook willen adviseren om dit aan te passen zodra jouw nieuwe tegoed ingaat (17/03). Dat kan via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Dat bepaart je een hoop kosten. Verder zie ik ook dat je vaak maar een paar seconden of minder dan een minuut belt naar een nummer. Wist je dat gesprekken per seconde worden afgerekend met een minimum van een minuut? Misschien goed om rekening mee te houden.



Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je hier al eens van gehoord? Je kun met andere T-Mobile klanten een groep maken en vervolgens onbeperkt gratis onderling bellen in Nederland. In jouw geval misschien wel erg handig als je vaak met dezelfde persoon belt 🙂 En naast het onbeperkt onderling bellen kun je ook elke maand een leuk cadeautje uitkiezen. Je kunt jouw groep aanmaken via deze pagina.



Het is een lang verhaal geworden, maar ik hoop dat het je meer duidelijkheid geeft over jouw factuur! Stel gerust nog een aanvullende vraag als je die hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Berny,

Het is natuurlijk nooit leuk als jouw factuur hoger is dan normaal! Ik heb allereerst jouw forumnaam gewijzigd, want je had nu jouw 06-nummer openbaar staan. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. Verder heb ik ook jouw bericht in een nieuw topic geplaatst, omdat je 'm nu in een ander topic had gezet en het niets met de vraag van de topicstarter te maken had. Wil je hier in het vervolg op letten?

Terug naar jouw vraag: had je de specificatie van jouw factuur al bekeken? Ik zie dat je op dit moment 150 belminuten per maand hebt en dat je in de afgelopen maand daar flink overheen bent gegaan. Daarom heb je ook overige kosten gemaakt waardoor jouw factuur een stuk hoger is dan je gewend bent. Ik zie dat je op dit moment ook nog maar 12 minuten over hebt van jouw volledige belbundel, terwijl je nog maar op de helft van de maand zit. Het is een stuk voordeliger om jouw belbundel te verhogen naar onbeperkt bellen. Ik zou je dan ook willen adviseren om dit aan te passen zodra jouw nieuwe tegoed ingaat (17/03). Dat kan via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Dat bepaart je een hoop kosten. Verder zie ik ook dat je vaak maar een paar seconden of minder dan een minuut belt naar een nummer. Wist je dat gesprekken per seconde worden afgerekend met een minimum van een minuut? Misschien goed om rekening mee te houden.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je hier al eens van gehoord? Je kun met andere T-Mobile klanten een groep maken en vervolgens onbeperkt gratis onderling bellen in Nederland. In jouw geval misschien wel erg handig als je vaak met dezelfde persoon belt 🙂 En naast het onbeperkt onderling bellen kun je ook elke maand een leuk cadeautje uitkiezen. Je kunt jouw groep aanmaken via deze pagina.

Het is een lang verhaal geworden, maar ik hoop dat het je meer duidelijkheid geeft over jouw factuur! Stel gerust nog een aanvullende vraag als je die hebt!

Reageer