Beantwoord

rekeningen maand na einde contract

• 17 december 2019
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag … 

Ik heb mijn contract van 2 jaar netjes afbetaald , mobiel incl tablet

nu heb ik toch nog nota s ontvangen over de tablet volgens Uw collega moet ik nog €47.28

(4x 11.82) betalen dat bedrag heb ik gister gelijk overgemaakt.

mijn vraag hoe kan het nou dat ik na beeindiging en afbetaling van mijn contract toch  nog moet betalen  voor tablet die is toch al  in de 24 mnd afbetaald

Graag info hierover    Met vriendelijke Groet Marie

icon

Beste antwoord door David 18 december 2019, 09:13

Hoi Marie,

Had je de contracten wel helemaal stopgezet? Kan het zo zijn dat het om de eindfactuur van de aansluiting ging? Hierin wordt namelijk nog een eindafrekening gemaakt, dus misschien is dat de factuur waar het over gaat? Op deze pagina vind je meer informatie over je eindfactuur.

Ik kan dit op het moment niet voor jou specifiek controleren of dit daadwerkelijk het geval is, omdat ik geen gegevens van je heb. Als het je met bovenstaande website nog niet duidelijk is, stuur me dan vandaag even een privébericht via mijn profiel met jouw klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik voor je kijken waar de kosten voor de tablet vandaan komen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Marie,

Had je de contracten wel helemaal stopgezet? Kan het zo zijn dat het om de eindfactuur van de aansluiting ging? Hierin wordt namelijk nog een eindafrekening gemaakt, dus misschien is dat de factuur waar het over gaat? Op deze pagina vind je meer informatie over je eindfactuur.

Ik kan dit op het moment niet voor jou specifiek controleren of dit daadwerkelijk het geval is, omdat ik geen gegevens van je heb. Als het je met bovenstaande website nog niet duidelijk is, stuur me dan vandaag even een privébericht via mijn profiel met jouw klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik voor je kijken waar de kosten voor de tablet vandaan komen!

Reageer