Beantwoord

Rekeningnummer automatische incasso wijzigen

• 15 januari 2017
  • 10 reacties
  • 6041 Bekeken

hoe kan ik mijn bankrekening wijzigen voor de automatische overschrijvingen?
icon

Beste antwoord door MichelD4 15 januari 2017, 17:42

Beste pwp,

Bedankt voor je reactie terug, en fijn dat mijn uitleg duidelijk was.

Gezien je antwoord hierop terug, lijkt het erop dat je gebruik maakt van T-Mobile Prepaid.

Klopt dat?

In dat geval loopt het wijzigen van een rekeningnummer wat anders, en dus niet via je My T-Mobile Account maar via een speciale pagina op de website.

Via deze link kom je op deze pagina uit.

Door middel van wat gegevens in te vullen, kun je jouw rekeningnummer wijzigen.

Mocht je geen prepaid hebben, laat het dan even weten.

Dan kan een moderator even verder in je gegevens gaan kijken, waar het probleem zich bevind.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Beste pwp,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp uit je vraag, dat je jouw IBAN rekeningnummer wilt wijzigen voor de maandelijkse automatische incasso/overschrijving.

Dit kun je helemaal zelfstandig doen, via je eigen My T-Mobile Account.
Ik zal je stapsgewijs uitleggen, hoe je dat moet doen.

1 > Log in op je My T-Mobile Account (via een PC of laptop)
2 > Klik op Gegevens & instellingen in het menu in het linker kolom.
3 > Vervolgens klik je onder Persoonlijke gegevens wijzigen op Wijzigen (in het blauw) achter de optie Betaalgegevens.
4 > Je kunt nu jouw oude rekeningnummer verwijderen, in het venster onder Rekeningnummer en vervolgens je nieuwe IBAN rekeningnummer invullen.
5 > Zet een vinkje in het vierkantje (onderaan), dat je akkoord gaat met de voorwaarden.
6 > En klik op de buttom Wijzigen.

Nu wordt je oude IBAN rekeningnummer gewijzigd naar je nieuwe IBAN rekeningnummer.
Mocht je nog vragen hierover hebben of kom je er toch niet je helemaal uit, laat het dan even weten.
Dank voor je uitleg. Echter,bij mijn persoonlijke gegevens staan niet de betaalgegevens. Alleen gebruikersnaam, wachtwoord en email adres.ook niks bij overige instellingen of instellingen wijzigen
Reputatie 3
Beste pwp,

Bedankt voor je reactie terug, en fijn dat mijn uitleg duidelijk was.
Gezien je antwoord hierop terug, lijkt het erop dat je gebruik maakt van T-Mobile Prepaid.
Klopt dat?

In dat geval loopt het wijzigen van een rekeningnummer wat anders, en dus niet via je My T-Mobile Account maar via een speciale pagina op de website.
Via deze link kom je op deze pagina uit.
Door middel van wat gegevens in te vullen, kun je jouw rekeningnummer wijzigen.

Mocht je geen prepaid hebben, laat het dan even weten.
Dan kan een moderator even verder in je gegevens gaan kijken, waar het probleem zich bevind.
Hi, nee hoor ik heb een abonnement en geen pre paid
Reputatie 3
Oké!

Je hebt dus een abonnement, en maakt geen gebruik van prepaid.
In dit geval geef ik het stokje over aan een moderator, die verder in je persoonlijke gegevens kan kijken, waarom je zelf niet je (IBAN) rekeningnummer kan wijzigen binnen My T-Mobile.
Als Klantexpert heb ik deze mogelijkheid namelijk niet.

Je zult dus binnen 24 tot 48 uur, antwoord krijgen van een moderator.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pwp,

De instructie van MichelD4 klopt eigenlijk helemaal, maar bij jou lijkt er ergens iets anders mis te gaan.

Het is dan ook heel apart dat het jou zelf niet lukt om het rekeningnummer te wijzigen. Ik zie geen enkele belemmering waarom dit niet zou kunnen, maar ook ik vind de optie toch niet terug. Zou je mij jouw oude en nieuwe rekeningnummer kunnen sturen en op welke naam/namen deze rekeningen staan? Dit kun je via een privébericht via mijn profiel doen. Ik verwerkt dit dan handmatig, of ga verder uitzoeken waarom het niet lukt.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Ik wil ook mijn rekeningnummer wijzigen maar dit lukt niet in de speciale omgeving voor prepaid die je eerder hebt opgegeven. Ik kan in het betreffende veld alleen kiezen voor betalen met iDEAL of creditcard.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Richard,

Dat kan ik natuurlijk voor jou in orde maken!

Kun je jouw huidige IBAN-nummer, het gewenste nieuwe IBAN-nummer en de naam waarop deze rekeningen staan naar mij toesturen in een privéberichtje? Dan ga ik het voor jou aanpassen! 😃
Ik heb je een prive bericht gestuurd, enkele dagen geleden.
Ik heb het idee dat er nog niets is mee gedaan.
Kun je het aub oplossen voor mij?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Richard,

Bedankt voor je reactie, ik heb je beantwoord via een privéberichtje!

Laten we daar het gesprek voortzetten - ik ga er voor je achteraan! 🙂

Reageer