Rekeningnummer overzetten

• 25 juni 2020
  • 9 reacties
  • 1217 Bekeken

Hallo,

Onze zoon is in februari 18 jaar geworden en we hebben het rekeningnummer aangepast zodat de facturen voortaan van zijn rekening worden afgeschreven. Nu is het zo dat er nogsteeds van mijn rekening wordt afgeschreven en ik al meerdere keren het bedrag heb teruggeboekt. Inmiddels is de factuur nu al met 15 euro verhoogt, die zou ik graag gecrediteerd zien !Graag zsm aanpassen in jullie administratie zodat dit soepel gaat lopen ! Mvg P Gersjes Diegler

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @patries1975 

Het kon zo zijn dat er net een factuur klaar stond op het moment dat het rekeningnummer werd gewijzigd, dan gaat enkel die factuur nog van het oude rekeningnummer af.

Het rekeningnummer wijzigen zou geen enkel probleem moeten zijn en is zo gedaan. Echter was het terugboeken van het factuurbedrag niet heel slim omdat je hier steeds herinneringen over ontvangt en helaas is die 15 euro het gevolg daarvan.

Je rekeningnummer aanpassen of bekijken kan makkelijk in je T-Mobile account onder het kopje mijn gegevens bij betaalgegevens & factuurinstellingen.

Dit loopt al langer en is al vaker contact over geweest ! Graag een reactie van een medewerker die dit wil oppikken ! 

Mvg P Gersjes Dieglet

Reputatie 6
Badge +8

Hi @patries1975 

Geen zorgen hier gaan we samen naar kijken! Heb je de tips van @Waqqas al gevolgd? Eigenlijk geeft hij al het juiste antwoord, een rekeningnummer wijzigen kan heel eenvoudig via My T-Mobile. Je kunt dan naar het kopje “Mijn gegevens” gaan, vervolgens klik je op: Betaalgegevens & factuurinstellingen en hier kun je dit zelf aanpassen. Mocht je er nou echt niet uitkomen, dan kijk ik uiteraard met je mee! :smile: Kun je dan in een privébericht het 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het iBAN sturen? Daarnaast ontvang ik ook graag het nieuwe rekeningnummer. Hopelijk gaat het zo lukken!   

Pb

Komen mijn berichten wel bij je aan Evy ?

Reputatie 7
Badge +18

@patries1975

Het is gewoon op de Magenta naam van Evy klikken en vervolgens stuur bericht.

Evy heeft je reactie ook een like gegeven dus hij zou wel ontvangen zijn volgens mij. Het weekend zat er ook tussen, misschien is Evy het vergeten.  😅

Reputatie 6
Badge +8

Hi @patries1975 

Alles is geregeld, Ik heb je een bevestiging gestuurd in het privébericht! :smile: Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Hallo, Graag heb ik nog een antwoord op mijn pb, ik heb nog geen compleet antwoord.

mvg Patricia

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb je een privébericht gestuurd @patries1975 

Reageer