Beantwoord

Reset snelheid heel vaak in rekening gebracht

• 26 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Voor mijn dochter van 11 heb ik een abonnement met onbeperkt internet bundel. Sinds augustus is de rekening bijna twee keer zo hoog door het resetten van de snelheid. Echter zij doet dit nooit. Ik heb alles sms'jes gecheckt en ik zie alleen maar sms'jes van tmobile en niet die van haar met reset bundel. Hoe kan dit? Ze geeft zelf ook aan dat ze dit niet doet. Overigens vraag ik me af hoe het kan bij onbeperkt internet dat haar bundel 7 keer per maand gereset moet worden. Volgens mij klopt er hier iets niet? Graag hoor ik wat er aan de hand is.
icon

Beste antwoord door Raymond 28 oktober 2013, 11:18

Hoi Nyba, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de resets via sms zijn aangevraagd. Dit is telkens 's avonds aangevraagd.

Wat Sfenn - 4S aangeeft over de de Onbeperkt Internet Voordeelbundel en snelheid is juist. Als je vaak YouTube filmpjes kijkt of muziek gaat streamen, dan kan het datategoed snel op gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Voor mijn dochter van 11 heb ik een abonnement met onbeperkt internet bundel. Sinds augustus is de rekening bijna twee keer zo hoog door het resetten van de snelheid. Echter zij doet dit nooit. Ik heb alles sms'jes gecheckt en ik zie alleen maar sms'jes van tmobile en niet die van haar met reset bundel. Hoe kan dit? Ze geeft zelf ook aan dat ze dit niet doet. Overigens vraag ik me af hoe het kan bij onbeperkt internet dat haar bundel 7 keer per maand gereset moet worden. Volgens mij klopt er hier iets niet? Graag hoor ik wat er aan de hand is.

Ik kan misschien als leek al een gedeelte van het probleem ontrafelen.

Met een onbeperkt internet bundel kan je wel degelijk de bundel resetten. Dit, omdat nadat de reguliere data die bij de bundel zit is opgemaakt de snelheid verlaagt wordt. Met deze verlaagde snelheid heb je dus praktisch gezien onbeperkt internet voor alle basis functies zoals bijvoorbeeld het nieuws via de Nu app lezen, Whatsappen etc.

Door hem te resetten is het weer mogelijk om youtube filmpjes bekijken, op soundcloud/spotify/deezer naar muziek luisteren en andere activiteiten te doen die veel data kosten.

Waarom de bundel steeds gereset wordt zal een T-mobile medewerker moeten uitzoeken voor u. Een reactie zal helaas pas maandag plaatsvinden omdat er alleen T-mobile medewerkers tijdens werkdagen aanwezig zijn om vragen op de fora te beantwoorden.
Reputatie 6
Hoi Nyba, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de resets via sms zijn aangevraagd. Dit is telkens 's avonds aangevraagd.

Wat Sfenn - 4S aangeeft over de de Onbeperkt Internet Voordeelbundel en snelheid is juist. Als je vaak YouTube filmpjes kijkt of muziek gaat streamen, dan kan het datategoed snel op gaan.

Reageer